י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מאות ילדים ונערים עם מוגבלויות חגגו בתהלוכה ססגונית לקראת פורים

כשהם לבושים בתחפושות מגוונות וברקע שירי פורים, צעדו מתנדבי 'עלה' יחד עם מאות נשות הצוות והילדים המיוחדים של רשת 'עלה' • הפתעה מיוחדת חיכתה להם עם הופעת סנפלינג ע"י חיילי מילואים שהגיעו מלב עזה

מאות ילדים ונערים עם מוגבלויות חגגו בתהלוכה ססגונית לקראת פורים
עלה פורים צילום: יח"צ

ביום חמישי האחרון צהלה העיר בני ברק ושמחה. תהלוכה צוהלת ושמחה, רמקולים המשמיעים שירי פורים, בלונים מתנופפים, וילדים מיוחדים בכסאות גלגלים יחד עם מתנדבים מסורים שצועדים ומסיעים אותם בשיירה, כולם כולם מחופשים לכבוד שמחת החג.

היו אלו רגעים מרגשים מאד כאשר מאות הילדים והנערים של רשת 'עלה' לילדים ואנשים עם מוגבלויות מקמפוס 'בית חיל' של 'עלה' בצפון בני ברק, קיימו תהלוכה לקראת חג הפורים המתקרב.

התהלוכה התנהלה ברחובות צפון העיר, כאשר היא לוותה לכל אורך הדרך ברכב המצויד ברמקולים שהשמיעו שירי שמחת פורים.

קמפוס 'עלה' ברחוב אברבנאל בבני ברק הוא הקמפוס המרכזי של רשת 'עלה', הכולל מעון יום לגיל הרך, אשכול גני ילדים ובית ספר לילדים ומתבגרים עם מוגבלויות שכליות ופיזיות בדרגות שונות.

 

התהלוכה המיוחדת נערכת מידי שנה מספר ימים לפני חג הפורים, בליווי המשטרה, המאפשרת את חסימת הדרכים כדי לאפשר לתהלוכה להלך בבטחה.

הפתעה נוספת חיכתה לילדים כאשר חיילי מילואים שיצאו מפעילות בעזה הגיעו להתנדב ולעשות מופע סנפלינג מיוחד למען הילדים והצניחו לילדים משלוחי מנות מהאוויר.

ימים לפני קיום התהלוכה עמלים מתנדבי 'עלה' ואנשי הצוות להתאים תחפושות לילדים, ומשימה זו לא קלה היא. עקב העובדה כי הילדים והנערים הינם עם מוגבלויות יש צורך בהתאמה מיוחדת של התחפושות, והילדים אותם לא ניתן להלביש בתחפושות עקב המוגבלות הקשה, זוכים לקישוטי ואביזרי פורים סביב כסאות הגלגלים על מנת שגם הם יחושו חלק משמחת פורים.

הילדים המיוחדים זכו ליהנות ממוזיקת פורים ומסיבה שנועדה לשתף אותם ולהעביר להם את חווית שמחת הפורים, תוך ריקודים ושירים עליזים.

'עלה' - הרשת הלאומית לילדים ואנשים עם מוגבלויות, מעניקה כבר 40 שנה רצף שירותים ברמה הגבוהה ביותר למאות ילדים ובוגרים עם מוגבלויות בכל רמות התפקוד, ומאפשרת לחניכים להגיע להישגים מרשימים ומלאי משמעות, בזכות ההון האנושי של עלה, מסירותם ואמונתם של הצוותים המקצועיים, המתנדבים וההורים.

בסיום האירוע היתה ניכרת השמחה הגדולה בקרב הילדים, כשאף אנשי הצוות מציינים את הסיפוק הרב בו חשו לנוכח אווירת הפורים שזכו הילדים לחוש בה.

עלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד