י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

נתוני שיא: קרוב ל-20 אלף לקוחות הצטרפו למאוחדת

מר עמוס מאור סמנכ"ל מאוחדת: "מאוחדת ממשיכה להוכיח שהיא הקופה הטובה ביותר למגזר החרדי. הקופה שמעניקה את השירות הטוב ביותר, המקצועי ביותר תוך הזמינות הטובה ביותר. מאוחדת תמשיך להתפתח ולהוביל בכל המגזרים ובפרט במגזר החרדי"

נתוני שיא: קרוב ל-20 אלף לקוחות הצטרפו למאוחדת
מאוחדת צילום: יח"צ

ההשקעה והמאמצים הגדולים של מאוחדת ממשיכים להוכיח את עצמם, והציבור מצטרף בהמוניו: על פי הנתונים עולה כי בתקופת המעבר האחרונה הצטרפו למאוחדת קרוב לעשרים אלף לקוחות חדשים – נתוני שיא בעשור האחרון.  ההצטרפות למאוחדת הייתה בכל רחבי הארץ, במחוז ירושלים, מחוז מרכז, מחוז דרום ומחוז צפון.

במאוחדת אומרים כי ההצטרפות הגדולה של כ-20 אלף לקוחות חדשים מכל המגזרים היא פועל יוצא מההרחבה המשמעותית של סל שירותי מאוחדת, הצטרפות רופאים מקצועיים בכל מקצועות הרפואה, והן ברמת הוספת טיפולים וברמת ההטבות ללקוחות והתרחבות הדרמטית בנושא קידום הבריאות בתחום הכושר ותזונה ואורח חיים בריא, וכל זאת במחירים הטובים והזולים ביותר מכל קופות החולים.

מר עמוס מאור סמנכ"ל מאוחדת בירך על הנתונים ואמר: "מאוחדת ממשיכה להוכיח שהיא הקופה הטובה ביותר. הקופה שמעניקה את השירות הטוב ביותר, המקצועי ביותר תוך הזמינות הטובה ביותר. מאוחדת תמשיך להתפתח ולהוביל בכל המגזרים ובפרט במגזר החרדי". 

יח"צמאוחדת צילום: יח"צ

"השקענו מאמצים בכל הארץ וביתר שאת במחוז ירושלים ואנו מציעים כיום את השירות המקצועי הזמין והטוב ביותר. על פי הנתונים מאוחדת היא הקופה המתאימה ביותר לציבור החרדי, ואנו רואים בכך אתגר ומחויבות כשבכוונתנו להמשיך ולפעול להעניק את שירותי הרפואה הטובים ביותר". אמר.

במסגרת תנופת ההתפתחות בחודשים האחרונים, השיקה מאוחדת את המרכז הרפואי הנייד שמגיע לערים השונות ומאפשרת את קיום בדיקות הסקר החשובות לציבור הנשים.

בניידת יכולות הלקוחות לבצע בדיקות דימות שונות ובהם ממוגרפיה, אולטרה סאונד לאיתור מחלות נשים, בדיקת צפיפות עצם, בדיקת אחיות וקבלת חיסונים ועוד.

באחרונה אף הצטרפו גדולי ומאורי התורה והחסידות לקול קורא מיוחד שמאוחדת הוציאה. בקריאתם הביעו הרבנים דברי שבח לפועלה של מאוחדת אשר עשתה כל מאמץ ועמדה בכל דרישות ההלכה המוקפדות הנחוצות לקיומן של הבדיקות: "והנה בקופת חולים מאוחדת פעלו להנגיש את השירות לציבור באופן מיוחד ואף להתאימו על פי כל כללי ההלכה וגדרי הצניעות".

בנוסף לפעילות זו ניכרת תנופת התפתחות והתרחבות של מרפאות מאוחדת בכל רחבי הארץ ואף ניתן דגש על הפעילות הכלל ארצית הנעשית למען ציבור הלקוחות הצעירים והתפתחותה של מאוחדת בהשקעה רבה להרחבת מכוני התפתחות הילד בערים השונות, לצד שאר ההתאמות הנעשות לאור הדרישה העולה מן השטח.

סמנכ"ל הלקוחות עמוס מאור: "מאוחדת היא הקופה הגדולה במגזר החרדי ולא פוסחת על שום דבר בכדי לתת את השירות המקצועי והטוב ביותר. פתחנו מרפאות בעשרות שכונות חדשות ברחבי הארץ ואנו מתכוונים לפתוח בקרוב מרפאות רבות נוספות בכדי שלקוחות מאוחדת ייהנו מנגישות רבה לכל שירותי הרפואה".

מאוחדת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד