י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
250 תלמידות ואימהות באירוע סמינר גור המרכזי

בנק מרכנתיל הציג אפשרויות מימון נוחות ללימודי מקצוע בפני מועמדות ללימודים בסמינר

בכינוס רישום ללימודי מקצוע שנערך באולמי "אור ברכה" בבני ברק למועמדות ללימודים, השתתפו נציגות בנק מרכנתיל שהציגו בפני הנוכחות אפשרויות מימון בתנאים נוחים ללימודים

בנק מרכנתיל הציג אפשרויות מימון נוחות  ללימודי מקצוע בפני מועמדות ללימודים בסמינר
מרכנתיל גור צילום: יח"צ

כ-250 מועמדות ואימהות השתתפו בכנס רישום ללימודי מקצוע בשנה"ל הבאה, שנערך באולמי "אור ברכה" בבני ברק. כנס זה נערך זו השנה השישית והתקיים בחסות בנק מרכנתיל. נציגות בנק מרכנתיל אשר השתתפו בכנס היו: מנהלת מחלקה פרטית בסניף רבי עקיבא של מרכנתיל הגב' בתיה אשכנזי, והגב' הדסה חזן בנקאית פרטית בסניף.

הגב' אשכנזי הציגה בפני הנוכחות את התנאים המוצעים במיוחד לבנות הסמינר בפתיחת חשבון בבנק מרכנתיל, פרסה בפניהן את הצעת ההלוואה המיוחדת שהבנק מציע למימון שכר הלימוד, הכוללת את גובה ההלוואה ופריסתה, וכן שיתפה בתנאים מועדפים בניהול החשבון.  

מטעם בנק מרכנתיל נמסר כי "מדובר בשיתוף פעולה חשוב, שהוא חלק מהפעילות השוטפת של הבנק בקרב הקהילה. אנו רואים מחויבות בהתאמת הכלים הבנקאיים לקהילה ופועלים להנגשתם מתוך היכרות מעמיקה עם הצרכים הייחודיים".  

אין באמור כדי להוות המלצה או הצעה לקבלת שירות בנקאי, ובכלל זה אינו מהווה המלצה או הצעה להעמדת אשראי, ואינו מהווה ייעוץ או מחליף את לשיקול הדעת העצמאי של הלקוח והצורך בבחינה פרטנית של צרכי הלקוח ונתוניו. האמור במאמר זה משקף את דעותיהם והערכותיהם של עורכיו למטרת אינפורמציה בלבד ומובא כחומר רקע בלבד. הניתוח במאמר זה נעשה בהתבסס על מידע אשר פורסם ו/או היה נגיש לכלל הציבור. אי עמידה בפירעון האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל


מרכנתיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד