י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מתייעלים לטובת הצרכנים

שינוי בנראות האריזות הכשרות לפסח לאוכלי קטניות

חטיפי עלית המלוחים הכשרים לפסח לאוכלי קטניות בכשרות בד"ץ בית יוסף, יסומנו החל מהשנה בהטבעת חותמת הכשרות באמצעות הזרקת דיו על חזית האריזה עצמה ולא בסטריפ כבעבר. חטיפי התפוצ'יפס הטבעי של 'עלית' המתהדרים גם בימי הפסח בכשרות של בד"ץ עדה החרדית ללא חשש קטניות, הינם ללא שינוי בנראות האריזות

שינוי בנראות האריזות הכשרות לפסח לאוכלי קטניות
דוריטוס צילום: יח"צ

חטיפי עלית המלוחים; דוריטוס, צ'יטוס ותפוצ'יפס פופס וקידס הכשרים לפסח לאוכלי קטניות, מוכרים כחטיפים אהובים במשך כל השנה, איתם נהנים אוכלי הקטניות גם בפסח. גם אלו שאינם אוכלי קטניות בפסח נהנים מעצם היותם של החטיפים כשרים לפסח לאוכלי הקטניות – בכך שמתאפשר ליהנות מהם עד ערב פסח ממש ללא כל חשש של הכנסת חמץ לבית.

כחברה ששמה לה למטרה עליונה להגיש מוצרים בכשרות מהודרת ובהבלטה של חותמת הכשרות – לטובת הצרכנים, תקשרה 'עלית' בשנים האחרונות את הכשרות לפסח באמצעות סטריפ המודבק על גבי האריזה לאורכה.

כחלק מהתייעלות החברה לאור בקשות מצד הצרכנים הוחלט כי מהשנה יוטבעו חותמות הכשרות לפסח לאוכלי קטניות עם חותמות הכשרות בהזרקת דיו בצורה בולטת על חזית האריזה ממש בחלקה העליון ולא באמצעות סטריפ. אריזות אלו עם חותמת הכשרות על גבי האריזה משווקות כבר בימים אלו ברשתות השיווק.

יצוין כי חטיפי התפוצ'יפס הטבעי של 'עלית' המתהדרים גם בימי הפסח בכשרות של בד"ץ עדה החרדית ללא חשש קטניות, והינם ללא שינוי בנראות האריזות.

מ'עלית' נמסר: "אנו שמחים לייעל את אופן תקשור הכשרות לפסח לאוכלי הקטניות באמצעות הטבעת החותמת של בד"ץ בית יוסף בחלקה העליון של האריזה, במקום באמצעות הסטריפ כבעבר. נמשיך להיות קשובים לצרכי הצרכנים ולהגיש חטיפים איכותיים בכשרות מהודרת".

דוריטוס, צ'יטוס ותפוצ'יפס פופס וקידס מתהדרים במשך ימות השנה בכשרות בד"ץ עדה החרדית, ובפסח בכשרות בד"ץ בית יוסף לאוכלי קטניות.

דוריטוס עלית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד