י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
כך פעלה השיטה

בני משפחה חשודים בהשמטת הכנסות בהיקף של 150 מיליון שקלים

חמישה בני משפחה מחיפה והקריות נעצרו בחשד למעורבות בהשמטת הכנסות בהיקף של מעל 150 מיליון שקלים, ניהול עסק ללא רישיון ועבירות הלבנת הון

בני משפחה חשודים בהשמטת הכנסות בהיקף של 150 מיליון שקלים
אזיקים. אילוסטרציה צילום: יוסי זמיר, פלאש 90

ארבעה חשודים בני משפחה מהצפון נעצרו היום (שלישי) בחשד להשמטת הכנסות בהיקף כולל של מעל 150 מיליון ₪, ניהול עסק ללא רישיון לפי חוק נותני שירותים פיננסים ועבירות הלבנת הון. החמישה הובאו בפני בית משפט השלום בחיפה ושחוררו בתנאים מגבילים.

 מבקשת המעצר עולה כי יצחק א. עוסק בניכיון צ'קים ומתן הלוואות, בהיקף של כ-150 מיליון ₪ ועל פי החשד הסתיר את עיסוקו מפקיד השומה, תוך שימוש בבני משפחתו ולא דיווח על הכנסותיו כחוק. כמפורט בבקשה, פעל החשוד באמצעות נש"פים שונים ובכלל זה השתמש בבני משפחתו ופתח על שמם כרטיסים בנש"פים, הפקיד צ'קים על שמם ופעל בחשבונות בנק שנוהלו של שמם. החשוד גם רכש רכבי יוקרה ונדל"ן על שמם של החשודים האחרים שהינם חסרי מקורות הכנסה.

 כך לדוגמא, בחשבונות הבנק של זוגתו, גרושתו וילדיו נמצאו הפקדות מזומן, צ'קים והעברות בנקאיות בסכום כולל של כ-12.8 מיליון ₪ שמקור מרביתם מנש"פים בהם פעל יצחק. כמו כן, עלה כי נוהלו על שמם של גרושתו ובנו כרטיסים בנש"פ בהיקף כולל של 34.6 מיליון ₪, וכי זוגתו וגרושתו רכשו ומכרו מספר רכבי יוקרה, ביניהם מרצדס בסכום של 650,000 ₪. בנוסף, עלה כי דקלה א. רכשה בית בעתלית בסכום של 4.8 מיליון ₪, כל זאת בזמן שבני המשפחה חסרי מקורות הכנסה.

הכנסות מסים חשודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד