כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"תגובה גרועה"

בארגוני הטרור הפלסטינים טוענים: למרות הקושי - המשא ומתן נמשך

בארגוני הטרור הפלסטינים אמרו לערוץ לבנוני כי "למרות הקושי במשא ומתן והסירוב של חמאס לכל מה שמציעה ישראל - הוא עדיין נמשך"

בארגוני הטרור הפלסטינים טוענים: למרות הקושי - המשא ומתן נמשך
פעילות כוחות צה"ל ברצועה צילום: דובר צה"ל

מקור בארגוני הטרור הפלסטינים אמר לערוץ אל-מיאדין הלבנוני: "למרות הקושי במשא ומתן והסירוב של חמאס לכל מה שמציעה ישראל - הוא עדיין נמשך. התשובה הישראלית לגבי מספר ואיכות האסירים גרועה יותר מהקודמת. היא הורידה את התקרה למינימום".

המקור הוסיף: "ישראל הציעה להעביר את העקורים לאוהלים בצפון הרצועה, בפיקוח האו"ם - זה נדחה בידי חמאס שמתעקש על החזרתם לבתיהם". 

המקור טען כי "ישראל לא הזכירה הפסקת אש ולא הציגה הצעה ברורה לגבי נסיגה מאזורים צפופים. חמאס מתעקש לראות את המפות שכוללות נסיגה ישראלית מוחלטת מרצועת עזה ועל החזרת אונר"א לעיר עזה ולצפון הרצועה, ישראל מסרבת".

נזכיר כי לאחר התבצרות ארגון הטרור חמאס בעמדתו והדרישות ההזויות מצידו, המשלחת הישראלית שבה היום מקטאר.

לשכת ראש הממשלה נתניהו פרסמה כי "עמדת חמאס מוכיחה באופן ברור שחמאס אינו מעוניין בהמשך המשא ומתן לעסקה, ומהווה עדות מצערת לנזקים של החלטת מועצת הביטחון".

גורם מדיני הגיב על אודות ההחלטה להחזיר את המשלחת ארצה ואמר לכאן חדשות: "התנאים של חמאס הזויים. בתשובה האחרונה של ארגון הטרור הם מסרבים להתייחס להצעה מדורגת, למפתחות של שחרור החטופים, דורשים הוצאת כוחות צה"ל מעזה - כל הדרישות האלה ישמרו את הטרור והאיום הבטחוני. לכן ראש המוסד הורה למשלחת לחזור".

מלחמת חרבות ברזל חמאס עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד