י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
תוקף מהמיקרופון

גיא פלג: "חובה לצעוק ובקול גדול - נתניהו מסוכן לישראל"

בפתח תוכנית הרדיו שלו תקף פלג את ראש הממשלה על רקע המתיחות מול האמריקנים: "זה הרבה מעבר לחוסר אחריות לנהוג כך" • הוסיף: "אנו יכולים לתקוף בלי ארה"ב? בדיחה"

גיא פלג: "חובה לצעוק ובקול גדול - נתניהו מסוכן לישראל"
נתניהו במסיבת עיתונאים צילום: נתי שוחט, פלאש 90

כתב המשפט של 'חדשות 12', גיא פלג פתח את תוכניתו ברדיו 103FM עם ביקורת קשה על ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות המתיחות מול הממשל האמריקני ובפרט מול הנשיא ביידן. "מתברר שעכשיו הבעיה היא ביידן, אותו מנהיג של המעצמה החזקה בתבל שהתייצב כאן מיד אחרי האסון והזהיר את אויבנו לבל יפתחו כנגדנו חזית נוספת. אותו מנהיג שלא רק דיבר והזהיר אלא קידם לאזור שתי נושאות מטוסים".

"אותו מנהיג שהלך איתנו עד הסוף, שבניגוד לכל הערכה נתן לנו גיבוי מלא חודשים על חודשים. אותו מנהיג שהסדיר ואפשר סיוע צבאי, כמוהו לא קיבלה ישראל מעולם, ובעיקר אותו מנהיג שידע להביט בעיניים, שידיע להישיר מבט, לנהל שיחה, לנגוע בכאב, להשתתף בו, להיות אנושי, רגיש ולא פחות לנסוך בנו ביטחון שהוא איתנו עד הסוף", המשיך פלג.  

"איזו כפיות טובה, איזו תפיסת מציאות מעוותת להעדיף הצעות ריקות לבייס תוך פגיעה בביידן, תוך פגיעה ביחסים עם מיטיבנו. את מי בדיוק מעניש נתניהו כשעצר את המשלחת מלצאת לארה"ב? אם הבדיחה לא הייתה על חשבוננו, ייתכן והיא הייתה מצחיקה", הבהיר. 

רדיו 103FMגיא פלגצילום: רדיו 103FM

עוד אמר: "אנחנו יכולים לתקוף בלי ארה"ב? רק במוחו הקודח של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. בדיחה. נזכיר שאפילו מיירטים לכיפת ברזל שלחו לנו כדי להתמודד, אני מזכיר, בארגון החלש יותר, בחמאס, לא בחיזבאללה, לא במערכה מול איראן, אפילו כדי להתמודד עם חמאס, נזקקנו ועודנו נזקקים לעזרה מיידית של ארה"ב. זה הרבה מעבר לחוסר אחריות לנהוג כלפי המעצמה הזאת כך. היום רבותיי, כמו אתמול, כמו שלשום, חובה לצעוק ובקול גדול - נתניהו מסוכן לישראל. מי שפקפק, מי שקרא לאחדות מזויפת, ער בוודאי להידרדרות על בסיס יומי". 

"בצה"ל מדגישים את שחיקת ההישגים. המשא ומתן לשחרור החטופים תקוע, הם נרקבים שם, גוססים לאיטם במנהרות חמאס והמצב המדיני, נדמה, שהוא הקשה אי פעם - כשארה"ב לא שמה וטו אמש (ב') בהצבעה נגדנו במועצת הביטחון של האו"ם. האם היה לישראל אי פעם מנהיג כושל כנתניהו? האם ניצבה ישראל אי פעם בסכנה גדולה יותר תחת מנהיג כה כושל?", סיכם. 

גיא פלג בנימין נתניהו ג'ו ביידן רדיו 103FM מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד