ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
"טופלה באופן רשלני"

המשפחה תובעת מיליונים: אכלה במסעדה בשרית ונפטרה מאלרגיה לחלב

הצעירה רק בת 23 נפטרה כתוצאה מהתקף אלרגיה קשה לאחר שהוגש לה קינוח חלבי במסעדה בשרית כשרה שבה עבדה. המשפחה תובעת גם את בית החולים זיו ואת משרד הבריאות | "מישהו צריך לשאת באחריות לאסון", אומר אביה

המשפחה תובעת מיליונים: אכלה במסעדה בשרית ונפטרה מאלרגיה לחלב
אילוסטרציה צילום: unsplash

משפחתה של אושר דרעי, בת ה-23, שמתה כתוצאה מהתקף אלרגיה קשה לאחר שהוגש לה קינוח חלבי במסעדה בשרית כשרה, תובעת את המסעדה בסך מיליוני שקלים. כך מדווחת שלי טפיירו ב'כאן 11'.

המשפחה תובעת גם את בית החולים זיו בצפת ואת משרד הבריאות. בתביעה צוין כי דרעי עבדה במסעדה, שם ידעו שהיא סובלת מאלרגיה חמורה לחלב.

בכתב התביעה נכתב כי דרעי טופלה באופן רשלני בבית החולים זיו, בידי מתמחה בעל ניסיון של חודשיים. אביה של אושר אמר: "אנחנו דורשים צדק. שום כסף לא יחזיר אותה, אבל האחראים לכך שלא אוביל את בתי לחופה ולא אזכה ממנה לנכדים צריכים לשאת באחריות לאסון הזה". 

מבית החולים 'זיו' נמסר בתגובה: "אושר ז"ל אכלה בשוגג מוצרי חלב במסעדה והגיע לחדר המיון באיחור, ברכב פרטי, מבלי שהשתמשה במזרק האוטומטי. הנושא תוקר, כולל סרטוני מצלמות האבטחה, שהראו את התגובה המהירה של הצוות. צוות מקצועי ביצע פעולות החייאה ממושכות, שלצערנו לא הועילו. לבנו עם משפחתה של אושר".

ממשרד הבריאות נמסר כי "האירוע מוכר למשרד ונסיבותיו נבדקו במסגרת ועדת בדיקה שהקים המשרד והמלצותיה הוגשו לו. המשרד ילמד את כתב התביעה כשיתקבל ויגיב בבית המשפט כמקובל". 

אושר דרעי אלרגיה לחלב מסעדה בשרית תביעת פיצויים תביעת מיליונים רשלנות רפואית קינוח חלבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד