כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
לחימה בלתי פוסקת

דיווח בלבנון: 7 הרוגים בתקיפה לילית בדרום המדינה

ערוץ אל-מנאר, דווח על שבעה הרוגים בתקיפת צה"ל בדרום לבנון. התקיפה כוונה למבנה של "מרכז רפואי אסלאמי". לפי הטענות בלבנון, המבנה "שימש את מנגנון החירום וההצלה הלבנוני"

דיווח בלבנון: 7 הרוגים בתקיפה לילית בדרום המדינה
תקיפה בלבנון צילום: אייל מרגולין, פלאש 90

בערוץ אל-מנאר, המזוהה עם חיזבאללה, דווח על שבעה הרוגים בתקיפת צה"ל בכפר אל-הבאריה בדרום לבנון. לפי הדיווח, התקיפה כוונה למבנה של "מרכז רפואי אסלאמי". לפי הטענות בלבנון, המבנה "שימש את מנגנון החירום וההצלה הלבנוני".

גם ברשת "אל מיאדין" דיווחו על שבעה הרוגים - והוסיפו כי התקיפה כוונה למרכז של "הקבוצה הרפואית האיסלאמית" בעיירה, ושמתבצעים חיפושים אחר נעדרים מתחת להריסות.

דובר צה"ל מסר כי מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה מבנה צבאי במרחב אל-הבריה שבדרום לבנון. במבנה חוסל מחבל מרכזי המשויך לארגון "הגמעה איסלאמיה" שקידם בעבר מתווים לעבר שטח ישראל ואיתו מחבלים נוספים ששהו במבנה.

אתמול אחר הצהריים מטוסי קרב של חיל האוויר הפציצו בצפון-מזרח לבנון, כ-100 ק"מ מהגבול. האזור שוכן צפונית לבעלבכ, האזור העמוק ביותר בלבנון שעד כה צה"ל תקף מאז פרוץ הלחימה בחזית הצפונית, התקיפה אתמול היא המרוחקת ביותר במלחמה.

דובר צה"ל מסר עוד כי אתמול מטוסי קרב תקפו במרחב תל ורדין, מתחם בשימוש היחידה האווירית ובו מנחת ומספר מבנים צבאיים המשויכים לארגון הטרור חיזבאללה.

מטוסי קרב תקפו תשתית טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב בית יהון. התקיפות הגיעו לאחר שחיזבאללה שיגר כ-50 טילים משטח לבנון לעבר מרחב הגליל ורמת הגולן,  לוחמי ההגנה האווירית יירטו מספר שיגורים, שאר השיגורים נפלו בשטחים פתוחים.

לבנון חיזבאללה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד