י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עדיין לא משווק

האם זה הטנדר היפני החשמלי הראשון שיגיע לישראל?

הוא עדיין לא מיועד לשיווק לקהל הרחב, אבל אב הטיפוס כן מיועד להמחיש כיצד בבוא היום יראה ויפעל הדבר האמיתי: טנדר איסוזו חשמלי

האם זה הטנדר היפני החשמלי הראשון שיגיע לישראל?
טנדר איסוזו דימקס חשמלי. אותם הביצועים רק ללא נגינת הדיזל צילום: איסוזו

בימים אלה נדמה שיצרני הרכב הסינים נמצאים במרוץ בלתי פוסק להגיע לישראל עם רכב חשמלי, אבל יצרני הרכב היפנים לעומתם לא ממש ממהרים לריב על שוק החשמליות בארץ. אבל למרות הכל יש יצרני רכב יפנים שעובדים חזק על פיתוח של רכב חשמלי ואיסוזו היא דוגמה מצוינת: היצרנית היפנית הציגה גרסה חשמלית של הטנדר הפופולארי של איסוזו, הדי מקס ולפי היבואנית, בעתיד הדי מקס החשמלי מיועד גם להגיע לישראל.

לפי איסוזו, הדי מקס החשמלי שהיצרנית הציגה הוא בחזקת אב טיפוס, כלומר הוא עדיין לא מיועד לשיווק לקהל הרחב, אבל אב הטיפוס כן מיועד להמחיש כיצד בבוא היום יראה ויפעל הדבר האמיתי: טנדר איסוזו חשמלי.

לפי איסוזו, הדימקס החשמלי לא יהיה שונה משמעותית מדימקס דיזל רגיל בכל מה שקשור ביכולת ההעמסה וביכולת הנסיעה ויצויד במערכת הנעה כפולה (כלומר תהיה לו יכולת נסיעה בשטח). לדברי החברה, הדימקס החשמלי יתבסס על אותה שלדת סולם כמו דגם הדיזל, אבל במקום מיכל דלק תהיה לו סוללה בקיבולת 66.9 קו"טש.

בטבלת הנתונים שהיצרנית חושפת, במקום מנוע אחד שמניע את ארבעת הגלגלים כמו בדימקס רגיל יש מנוע קדמי שמניע את הגלגלים הקדמיים כמובן והמנוע הזה מפיק 53 כוחות סוס ו 108 ניוטון-מטר. המנוע האחורי מפיק 121 כוחות סוס ו 217 ניוטון-מטר. ההספק המשולב הוא 174 כוחות סוס, קצת יותר מהדימקס דיזל שמשווק בישראל.

 

 

 

איסוזו סין טנדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד