י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חולץ מהמפעל

מטחים כבדים לקרית שמונה ויישובי הגליל: בן 25 נהרג מפגיעת רקטה

הצעיר שעבד במפעל בקרית שמונה חולץ ללא רוח חיים לאחר שרקטה פגעה במבנה בו שהה | לפחות 30 רקטות שוגרו מלבנון לעבר העיר ויישובי הגליל | לפני המטחים: צה"ל הודיע כי חיסל בלבנון 7 מחבלים שקידמו מתווי טרור לעבר שטח ישראל

מטחים כבדים לקרית שמונה ויישובי הגליל: בן 25 נהרג מפגיעת רקטה
כוחות הכיבוי במפעל שנפגע צילום: כב"ה צפון

זאהר בשארה, בן 25 מהכפר הדרוזי עין קיניא, נהרג הבוקר (רביעי) מפגיעת רקטה במפעל בקרית שמונה. הצעיר נלכד בין ההריסות וחולץ, אך כוחות הרפואה נאלצו לקבוע את מותו. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו כי הצעיר, פועל שאינו תושב קרית שמונה, חולץ ללא סימני חיים מהמבנה שספג פגיעה.

עוד לפני המטחים, שכללו יותר מ-30 רקטות ששוגרו מדרום לבנון לאצבע הגליל, איימו בחיזבאללה לנקום את מותם של שבעה "אזרחים" שחוסלו הלילה בתקיפת צה"ל. בערוץ אל-מנאר, המזוהה עם הארגון דווח על שבעה הרוגים בתקיפת צה"ל בכפר אל-הבאריה בדרום לבנון. לפי הדיווח, התקיפה כוונה למבנה של "מרכז רפואי אסלאמי". לפי הטענות בלבנון, המבנה "שימש את מנגנון החירום וההצלה הלבנוני".

הבוקר אישר צה"ל כי מטוסי קרב תקפו במהלך הלילה מבנה צבאי במרחב אל-הבריה שבדרום לבנון. במבנה חוסל מחבל מרכזי המשויך לארגון "הגמעה איסלאמיה" שקידם בעבר מתווים לעבר שטח ישראל ואיתו מחבלים נוספים ששהו במבנה.

כב"ה צפוןכוחות הכיבוי במפעלצילום: כב"ה צפון

הפראמדיקים של מד"א  אורלי בן סימון ושלו סנוף סיפרו ממקום האירוע: "מיד לאחר האזעקות שמענו קולות נפץ של נפילות. יצאנו לסריקות ובאחד ממבני התעשייה ראינו עשן סמיך שעולה. מיד התחלנו בפעולות סריקה וחולץ אלינו פועל כבן 30 בהכרה מלאה ללא כל פגע, הוא סיפר שחברו עדיין לכוד במבנה".

"כוחות גדולים של צה"ל משטרה וכיבוי הגיעו למקום ולאחר פעולות חילוץ מורכבות חולץ מהמקום פועל כבן 25 (לא תושב המקום) כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלה רב מערכתית קשה ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. בשאר המקומות שסרקנו לא אותרו נפגעים", הוסיפו הפראמדיקים.

מספר צוותים של לוחמי האש מתחנה אזורית גליל-גולן פעלו במהלך השעה האחרונה בשריפת המפעל באזור התעשייה בקרית שמונה, כתוצאה מפגיעה ישירה של ירי רקטות מלבנון. הצוותים, בפיקודו של רב-רשף גדי אזולאי את הלכוד מתחת להריסות שהועבר לטיפול גורמי הרפואה. הכוחות  פועלים הכיבוי הבעירה וסריקות נוספות אחר לכודים.

 

קרית שמונה שיגורים לבנון חיזבאללה צה"ל אצבע הגליל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד