י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שינה איכותית באמת רק עם שמיכות שמתאימות לכם

האם יש משהו מפנק יותר משמיכה איכותית? כזו שמכסה את הגוף כולו ואם אפשר, גם יש בה מעט משקל. בקיץ, בחורף, במיטה או מול הטלוויזיה, שמיכות הן בעלות תפקיד עצום ביצירת שינה איכותית בכל לילה ובכל עונה. לא בכדי מומלץ להשקיע בשמיכה טובה או שתיים, שכן מדובר בהשקעה משתלמת במיוחד שתעניק לכם שינה טובה שכאמור, לה יש השפעה חיובית על הבריאות

שינה איכותית באמת רק עם שמיכות שמתאימות לכם
שמיכות צילום: pixabay

סוגי שמיכות שכדאי להכיר

לא תאמינו כמה גדול הוא עולמן של שמיכות – לכל אחת מטרה אחרת ומבנה אחר;

  • שמיכת טלוויזיה, או בשמה הנוסף כירבולית המשמשת לעתים לעיצוב הספה והתכרבלות כיפית מול סרט טוב. לרוב קלת משקל ועשויה חומרים נעימים ומפנקים.
  • שמיכת פליז שמגיעה במשקלים שונים ועל כן מתאימה לתקופות שונות בשנה. ניתן להשתמש בה כשכבה נוספת מעל שמיכה קלה יותר או בפני עצמה.
  • שמיכות משקל הן הפוך שמוסיף משקל על הגוף, אשר רבים מוצאים כמרגיע במיוחד. אלו שמיכות אשר לא רק מחממות בחורף, אלא שנמצא כי הן יעילות במיוחד עבור אנשים עם חרדות או בעיות שינה.

לכל שמיכה יתרונות שלה ושימוש משלה, אך כמובן שאין זו תורה מסיני. אם בלילה חם מאוד תרגישו שמתחשק לכם לעשות הסבה לשמיכת הטלוויזיה, הרי שזה נהדר!

שמיכות לעיצוב הבית

בעיצוב הבית אין גבול, ולשמיכות יש תפקיד אדיר בכך. עם מגוון אין סופי של מרקמים, צבעים ודוגמאות, לשמיכה יש אפשרות לשנות את אופי החדר ולהוסיף שכבות של סטייל ונוחות. אחת הדרכים הפשוטות ביותר להיעזר בהן לצרכי עיצוב היא להניח אותן בצורה מסוגננת על ספה או כיסא, וכך להוסיף נגיעת צבע מעניינת לחדר.

סל דקורטיבי מלא שמיכות טלוויזיה לצד הספה בסלון, הוא אלמנט עיצובי מקובל ואהוב במיוחד. כך, השמיכות נמצאות בהישג יד תמידי, הסדר בחלל נשמר והסל כולו הופך לאביזר מסוגנן וכיפי. גם בחדר השינה נהוג כיום לשלב סוגי שמיכות שונים על המיטה ואף למרגלותיה, ליצירת מראה אסתטי, יוקרתי ומזמין. קצת כמו בתמונות שאפשר למצוא בפינטרסט!

כבר לא רק אביזר לשינה

איך שלא נביט על כך, בשנת 2024 שמיכות כבר מזמן אינן תופסות מקום רק במיטות שלנו, אלא גם בשאר החדרים בבית. לא משנה מה הצורך שלכם – כירבולית לטלוויזיה או שמיכת פוך ללילות החורף הקרים, השקעה בשמיכה תחזיר את עצמה במהירות ותעניק לכם הרבה יותר משינה טובה.

התחושה הביתית, האנרגיות בכל שעות היום בזכות השינה האיכותית, הכיף והפינוק. את כל אלו יוצרות השמיכות שאנחנו בוחרים להכניס למרחב שלנו. אם אינכם בטוחים מהי השמיכה הנכונה שתצליח לענות הן על הצורך והן על התקציב, אל תהססו להתייעץ עם המומחים שיכווינו אתכם אל השמיכה שתעשה לכם הכי כיף ונעים בעולם, לפינוק אין סופי.

שמיכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד