י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הפגינו מחוץ למשרדים

בני משפחות חטופים במצור על אונר"א: "תחזירו אותם הביתה"

בני משפחות חטופים ועשרות פעילי צו 9 חסמו את הכניסות למשרדי אונר"א בירושלים: "לא ניתן לארגון הטרור לפעול בתוכנו". המפגינים החליפו את השלט בכניסה לשלט הכותב "אונר"א, חינוך לטרור מאז 1967"

בני משפחות חטופים במצור על אונר"א: "תחזירו אותם הביתה"
פעילי תנועת צו 9 במצור על אונר"א צילום: תנועת צו 9

בני משפחות חטופים יחד עם פעילי תנועת צו 9 חסמו היום (רביעי) את הכניסות למשרדי אונר"א סמוך לגבעת התחמושת. הפעילים מנעו מעובדי המקום להיכנס ואף החליפו את השלט בכניסה לשלט הכותב "אונר"א, חינוך לטרור מאז 1967".

נמרוד בן דודו של אל"מ אסף חממי הי"ד שנפל במלחמה אמר במקום: "זה היה כתוב על הקיר והיה צריך לעצור את זה. יש לעזה גבול מבחינתי - מצרים. אין לנו צורך להיות שם, אין צורך להעביר משאיות, צריך לעשות שם חומה סינית ואסור שהגוף הזה -  אונר"א יתקיים"

בחסימה צפויה להשתתף יחד עם שאר משפחות החטופים גם רחל ליבמן, סבתו של אליקים ליבמן שחטוף ברצועת עזה, שזעקה במקום בחסימה הקודמת שארגנו פעילי צו 9: "אתם יודעים איפה הוא ואיפה כולם, אתם יכולים להחזיר אותו עכשיו יחד עם כולם. למה אתם לא עושים את זה? למה אתם לא עוזרים להם לחזור למשפחות שלהם? כבר למעלה ממאה ושישים יום, אנחנו כל יום מחכים, כל יום מצפים, תחזירו אותם מהר עוד היום!".

שלמה שריד, לוחם מילואים שיצא מעזה, אמר לפעילים: "הייתי בתוך עזה, ראיתי איך אונר"א מסיתים לטרור. רק בשבוע האחרון פרסם דובר צה"ל על נשק שנמצא בשקים של אונר"א. הארגון הזה הוא השורש של חמאס ואנחנו במלחמה נגדם".

בתנועת צו 9 שמובילה את המאבק נגד אונר"א הוסיפו: "ידעתם שבבתי הספר של אונר"א כאן בארץ לומדים שכל ישראל היא פלסטין הכבושה ומגדלים את הדור הבא של המחבלים? ידעתם שלכל מורה באונר"א יש חסינות דיפלומטית? שהם מחבלים שזוכים ליחס של שגרירים? אנחנו צריכים לעצור את הסכנה הזאת! זה כאן, בירושלים!".

בתנועה מסרו שבאונר"א יודעים איפה החטופים ומסרבים לסייע בהשבתם, והוסיפו כי בכוונתם להחריף את פעולות המחאה במקום, אך לא הרחיבו בנושא.

אונר"א משפחות חטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד