י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
סולו קרנה וגולדסטאר לא מסוננת מציגות ארומה וטעם עשירים במיוחד

ארוחת שף עם טעמים מדויקים בתפריט ספיישל לחובבי הבירה

מסעדת סולו קרנה של שף ישראל דודק מציגה תפריט ספיישל המבוסס כולו על בירה גולדסטאר לא מסוננת • המנות בתפריט משלבות את הבירה בצורה נינוחה כך שתוכלו ליהנות מכוס בירה קרה לצד המנה

ארוחת שף עם טעמים מדויקים בתפריט ספיישל לחובבי הבירה
בירה גולדסטאר צילום: יח"צ

חובבי מנות שף עיליות מכל הארץ כבר הספיקו לפקוד את מסעדת השף סולו קרנה בבני ברק, שמאז נפתחה, מציגה חגיגת טעמים קולינרית ערבה לחיך, ומפתיעה מחדש בכל רבעון עם תפריט חדש ומענג.

לקראת תפריט התקופה שבין חג הפורים לפסח, הציגה סולו קרנה שת"פ ייחודי עם 'גולדסטאר לא מסוננת'. במסגרת השת"פ, הרכיב שף ישראל דודק תפריט ספיישל המבוסס כולו על בירה גולדסטאר לא מסוננת. המנות בתפריט משלבות את הבירה בצורה נינוחה, כך שהסועדים יוכלו ליהנות מכוס בירה קרה לצד המנה.

שף ישראל דודק הסביר את המהלך, ואמר כי "כמסעדה חוקרת טעמים, אנו מבקשים להעשיר ולגוון את התפריט בכל עת, ועל כן, בחרנו בשיתוף הפעולה עם בירה גולדסטאר לא מסוננת, שתעניק את הממד הנוסף (הטעם החמישי) שיהפוך כל מנה לטעימה במיוחד. סביב הבנה זו, בנינו תפריט ייחודי, עם מנות שחלקן משתלבות היטב עם הארומה הנלווית לבירה גולדסטאר לא מסוננת.

"על כן, כחלק מהאסטרטגיה של הבאת הטעם ה'אוממי', שהופך כל אוכל לטעים מאוד, 'פירקנו' את טעמי הבירה, כדי לשלב אותה באופן שישתלב עם הרעיון הכולל של 'סולו קרנה': להביא חדשנות קולינרית ברמה גבוהה ובלתי מתפשרת, לייצר מנות חדשות בלתי מוכרות וידועות - אך בה במידה, ערבות לכל חיך. אנו גאים להוביל את הקולינריה הכשרה למהדרין ברמה הגבוהה ביותר בישראל".

מסעדת סולו קרנה נמצאת תחת רשת ציפורי קלאס של איש החסד אלי ציפורי את המסעדה הקים שף ישראל דודק (מחבר ספר 'הבשר') במטרה מוצהרת להעניק לחובבי הקולינריה עולם חדש של טעמים ייחודיים שלא ניתן למצוא בכל מסעדה אחרת. טעמים מכל העולם חוברים למטבח המיוחד של סולו קרנה, ושף ישראל דודק מנצח על הצוות המופלא, שמוציא תחת ידיו מטעמים שהורכבו ממנות הדגל הידועות של המסעדות המפורסמות ביותר בעולם. גולת הכותרת היא כשרות הבד"ץ העדה החרדית, שמאפשרת לאוכלי המהדרין ליהנות מעולם שלם של טעמים שהיה סגור וחתום בפניהם עד כה.

אך לא רק חובבי הגורמה המקפידים על כשרות מהדרין מצאו בסולו קרנה מקום ראוי ליהנות בו, ויעידו על כך המשפחות הרבות שערכו בו אירועים, ומגוון הסועדים שנמנים על קצווי הקשת החברתית בישראל - וכולם מודים פה אחד: לא ידענו שניתן להגיע לרמה כה גבוהה בכשרות כה מהודרת!

שף ישראל דודק, הוא הקוסם שמוציא תחת ידיו את היצירות המופלאות הללו, כאשר כאמור, בכל עת, הטעמים נבחנים מחדש, ותפריט חדש מורכב תוך חשיבה מעמיקה, ומנות הגורמה הבלתי קונבנציונליות יוצאות תחת ידי השף וצוותו, בצִלְחוּת מוקפד ובאווירה שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר.

לא פלא אפוא שסולו קרנה ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק (במיקום של מסעדת ציפורי לשעבר) הפכה לאבן שואבת לאלפי סועדים מדי חודש, ולעוד אלפים אחרים שנהנים מהאוכל המותאם לעובדי המשרדים הסמוכים שמעוניינים בארוחה מהירה אך לא מוותרים על הבשרים המיוחדים שיוצאים ממקרר היישון ונארזים ביד אמן.    

גולדסטאר לא מסוננת (Unfiltered), שגם היא, כמו מסעדת סולו קרנה, הינה בכשרות בד''צ העדה החרדית, היא בירה שמבושלת על פי המתכון האהוב והאיכותי של גולדסטאר, אך אינה עוברת את התהליך האחרון של סינון לפני ביקבוק, דבר שמאפשר לה לשמר את רכיבי הטעם והצבע המשובחים שלה. כך, לצד מנות השף הייחודיות ומותאמות לבירה זו, המאופיינת בתחושה סמיכה ובטעם פירותי חזק יותר, בעלת גוף מלא ומראה מעט סמיך ומעונן - מתאפשר לסועדים על שולחנו של שף ישראל דודק, לשלב את טעמן הייחודית של המנות עם הבירה ייחודית שלא עוברת את הליך הסינון, ומשכך נשארת עם השמרים והכשות, מה שנותן לה טעמים עמוקים שמתאימים לאקלים ולטעם המקומי.

התפריט הושק בערב חגיגי בשבוע שעבר, ויהיה זמין רק למשך חודש אחד בלבד, עד י"ג בניסן תשפ"ד (21.4(.

סולו קרנה גולדסטאר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד