י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
אחרי הסערה

המרצה שהושעתה מהאוניברסיטה העברית חזרה בה - ותחזור להרצות

פרופסור נדירה שלהוב-קיבורקיאן תחזור לעבודתה באוניברסיטה העברית לאחר שחזרה בה מדבריה החמורים לפיהם ישראל היא "מכונת השמדה"

המרצה שהושעתה מהאוניברסיטה העברית חזרה בה - ותחזור להרצות
הלחימה בעזה צילום: דו"צ

פרופסור נדירה שלהוב-קיבורקיאן, שהושעתה מעבודתה באוניברסיטה העברית לאחר שהכחישה חלק מזוועות ה-7 באוקטובר וטענה כי ישראל היא "מכונת השמדה" - תחזור ללמד באוניברסיטה, כך דווח ב'כאן 11'. 

חזרתה מגיעה לאחר פגישה עם רקטור האוניברסיטה בה חזרה בה מדבריה החמורים. 

פרופסור תמיר שפר, רקטור האוניברסיטה העברית אמר: "האוניברסיטה מגנה בכל תוקף דברי הסתה ואיומים כלפי סטודנטיות וסטודנטים, מרצות, ומרצים, יחידים וקבוצות, וקוראת לכל חברי קהילת האוניברסיטה לשמור על סביבת לימודים ומחקר בטוחה ומכבדת". 

לפני כשבועיים האוניבסיטה העברית בירושלים הודיעה כי היא משעה מהוראה את פרופסור נדירה שלהוב-קיבורקיאן, שאמרה בפודקאסט מצולם כי "ישראל היא מכונת השמדה" ושאסור להאמין לשקרים שלה.

"האוניברסיטה דוחה בשאט נפש את כלל אמירותיה המעוותות של פרופסור קבורקיאן", מסרה האוניברסיטה לתקשורת. "העברית גאה בהיותה מוסד ישראלי, ציבורי וציוני. כבעבר, ראשי האוניברסיטה חוזרים על קריאתם לפרופסור קבורקיאן למצוא לעצמה בית אקדמי אחר שתואם את עמדותיה. על מנת לשמור על אקלים בטוח בקמפוס לטובת הסטודנטים והסטודנטיות שלנו, האוניברסיטה החליטה להשעותה מהוראה".

באוקטובר האחרון האוניברסיטה קראה לשלהוב-קיבורקיאן, חברת סגל ומרצה בכירה, מומחית לקרימינולוגיה ולעבודה סוציאלית, לשקול לעזוב את משרתה אחרי שטענה ברשת שישראל מבצעת פשעי מלחמה.

האוניברסיטה העברית נדירה שלהוב-קיבורקיאן השעיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד