י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ביקרו בעוטף

משלחת איראנית הגיעה לישראל: "הרפובליקה האיסלאמית - אויב משותף"

משלחת של גולים איראנים שמתנגדים למשטר הגיעה לביקור בישראל במהלכו ביקרו הגולים בעוטף וקיבלו סקירה על טבח ה-7 באוקטובר: "מזכיר מי עומד מאחורי החמאס - משטר הטרור מטהרן"

משלחת איראנית הגיעה לישראל: "הרפובליקה האיסלאמית - אויב משותף"
ההרס בעוטף עזה צילום: באדיבות המצלם

משלחת איראנים המתנגדים למשטר מבקרת בימים אלה בארץ. בין חברי המשלחת נמצאים איראנים גולים - שחלקם אף ישבו בכלא בשל התנגדותם למשטר. 

לפי דיווח "ווינט", אנשי המשלחת ביקרו בכותל המערבי וביד ושם, ולצד זאת הגיעו גם לעוטף ואתר פסטיבל הנובה. 

דן אורין, מנהל מחלקת חברה אזרחית במשרד החוץ, אמר: "משלחת הגולים האירנים הגיעה להביע תמיכה בישראל ולחבק אותנו בשעות הלא פשוטות שעוברות עלינו. הצלקות והסיפורים שלהם מזכירים לכולנו מי עומד מאחורי החמאס - משטר הטרור מטהרן. מרגש לראות את התמיכה, ההבנה והחיבוק שהקבוצה העניקה לנו וקיבלה בחזרה בכל המקומות שבהם ביקרה".

חבר המשלחת הומאן חלילי אמר כי "המשלחת הפרסית הזו המורכבת ממוסלמים ונוצרים מודה לישראל על האירוח ועל העמידה לצידנו, כפי שאנו עומדים עם ישראל נגד אויבנו המשותף - הרפובליקה האסלאמית של איראן. שנזכור כולנו את 3,000 שנות הידידות ונשכח את 44 שנות הסכסוך".

ארדבן חתמי, חבר נוסף במשלחת, ציין כי "הביקור שלי במקומות הפיגועים ב-7 באוקטובר היה מרגש מאוד. לראות מקרוב את השפעות האלימות ממקור ראשון ואת המחיר האנושי של הסכסוך חיזק את הנחישות שלי לפעול למען השלום".

איראן עוטף עזה חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד