י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
שעון קיץ

מזיזים את השעון: מרוויחים אור יום ומפסידים שעת שנה

בישראל יזכו לשעת אור נוספת, כשהשעון יזוז הלילה שעה אחת קדימה, בין חמישי לשישי ב-02:00 | שעון הקיץ יימשך עד המעבר לשעון חורף ב-27 באוקטובר 2024

מזיזים את השעון: מרוויחים אור יום ומפסידים שעת שנה
אילוסטרציה צילום: unsplash

שעון קיץ ייכנס לתוקפו הלילה בין 28 ל-29 במרץ 2024 (בין חמישי לשישי). בשעה 02:00 יזוזו מחוגי השעון שעה אחת קדימה, נישן שעה פחות אבל נרוויח אור יום נוסף. שעון הקיץ יימשך עד המעבר לשעון חורף ב-27 באוקטובר 2024.

כיום רוב הסמארטפונים מחליפים במעבר משעון חורף לשעון קיץ בצורה אוטומטית, אך למרות זאת – כדאי לוודא כי אכן הכפתור לכיוון אוטומטי פעיל. אל תשכחו להזיז את השעה בשעוני קיר או שעונים על היד.

שינוי השעה באנדרואיד:

היכנסו לתפריט ההגדרות (Settings)> חפשו ברשימה את אפשרות "תאריך ושעה" (Date and Time)> בטלו את אפשרות "תאריך ושעה אוטומטיים" (Automatic Date and Time)> ולסיום בחרו את אזור הזמן הנכון ואז כוונו שעה קדימה. אם לא מצאתם את תפריט עדכון התאריך והשעה, חפשו "אפשרויות נוספות" בתפריט.

שינוי השעה באייפון:

היכנסו לתפריט ההגדרות (Settings)> בחרו באפשרות "כללי" (General)> מבין האפשרויות המוצגות לחצו על "תאריך ושעה" (Date & Time) > כבו את המתג של "כיוון אוטומטי" (Set Automatically)> ולסיום בחרו באזור הזמן הנכון וכוונו ידנית את השעה קדימה.

ביום האחרון של שעון החורף, הזריחה תהיה ב-05:34 ושעת השקיעה ב-17:58. בבוקר הראשון של שעון הקיץ שעת הזריחה תהיה ב-6:33 והשקיעה ב-18:59.

 

שעון חורף שעון קיץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד