י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
בכביש 1

בפעם ה-14: נהג האוטובוס נעצר ללא רישיון | תיעוד

בן 67 ממזרח ירושלים נתפס נוהג בפעם ה-14 ללא רישיון נהיגה באוטובוס בכביש 1 | לחובתו פסילה למשך מספר שנים, עונשי מאסר על תנאי בגין עבירות דומות ועוד. הנהג נעצר והועבר לחקירה.

בפעם ה-14: נהג האוטובוס נעצר ללא רישיון | תיעוד
מעצר הנהג צילום: דוברות המשטרה

במהלך פעילות בלשי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים הבוקר בכביש 1 לכיוון מעלה אדומים, הבחינו הבלשים באוטובוס שנמצא בנסיעה סמוך לכיכר א-טור - ועיכבו לבדיקה את הנוהג בו.

לאחר עצירתו בצד הדרך, העלתה בדיקתם כי הנהג, תושב שכונת ראס אל עמוד שבמזרח ירושלים בן 67, הנו פסול לנהיגה על ידי בימ"ש תעבורה ירושלים מחודש מאי 2019 לתקופה של 10 שנים. זאת בגין עבירות של נהיגה בפסילה, ללא רישיון נהיגה ועוד.

בדיקה מעמיקה העלתה כי זו הפעם ה-14 שבה הוא נתפס נוהג ללא רישיון נהיגה. כל העונשים שהושתו עליו לאורך השנים בבימ״ש לא מנעו מהנהג לשוב אל מאחורי ההגה, תוך סיכון ציבור משתמשי הדרך, והפעם באוטובוס.

הנהג החשוד שנעצר על ידי בלשי המשטרה, הועבר לחקירה ביחידת התנועה של ירושלים. בהמשך יובא בפני בימ"ש לשם הארכת מעצרו, לטובת המשך פעולות החקירה והגשת כתב האישום הצפוי נגדו.

רס"מ אלי מטלוב, מפקד יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים, ציין: ״מדובר בנהג שעל אף גילו, פעם אחר פעם נתפס נוהג ללא רישיון נהיגה, ובניגוד לפסילה ממושכת מאוד שהושתה על ידי בימ"ש תעבורה בשנים האחרונות, ולאחר שריצה עונש מאסר בפועל בעניין זה. כל אלו לא הביאו את הנהג לחזור למוטב והוא ממשיך לנהוג ללא רישיון, בפסילה תוך סיכון ממשי לציבור משתמשי הדרך. במקרה זה, הרי שאין ספק שמקומו של הנהג מאחורי סורג ובריח לתקופה ארוכה במטרה להרחיקו מהכביש. משטרת מחוז ירושלים ויחידת התנועה ימשיכו לפעול נגד עבירות ונהגים המסכנים את הציבור במעשיהם, ותוך זילות בחוק ובהחלטות שיפוטיות שניתנו לגביהם".

נהיגה ללא רישיון אוטובוס מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד