כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אירועים מעשירים

באפריל הזה, מטופלי הקנאביס הרפואי נהנים יותר

אביב הגיע, השמש כבר נותנת את אותותיה ומפריחה סדרת אירועים מעשירים למטופלים ברחבי ישראל בחודש אפריל! אז קחו חלק מקהילה ישראלית מדהימה של מטופלים בקנאביס רפואי, או פשוט העצימו את הכלים והידע שלכם בנוגע לצמח המרפא המפורסם. שמרו את התאריכים הבאים ביומנים

באפריל הזה, מטופלי הקנאביס הרפואי נהנים יותר
קנאביס צילום: שאטרסטוק

באפריל השנה (2024) חברת Peace Naturals Israel עומדת כנס את קהילת הקנאביס הרפואי בישראל לסדרת אירועים שנועדו לספק תמיכה, ידע והכי חשוב - תחושת משפחה. החברה מפעילה ומפיקה אירועים למטופלים באופן שגרתי, אך בתקופות מאתגרות ניכר שהמפגשים האלו מציעים למטופלים גם ערך מוסף של קהילתיות, מעבר לכלים יקרי ערך שעוזרים לבצע בחירות מושכלות ולהעמיק את הבנתם בצמח הקנאביס ויישומיו הטיפוליים.

מדיונים על שימוש תרופתי נכון ועד להשקות זנים בלעדיים, הנה האירועים שמבטיחים לעורר השראה, להעניק ידע ולאחד אותנו לקהילה מגובשת באפריל 2024:

4.4: הבועה, חיפה: טיפול נכון והיכרות עם הצמח

מטופלים, מוזמנים לסדנה מעוררת תובנות בנושא יישום טיפולי נכון של קנאביס רפואי, ב-4 באפריל למועדון המטופלים בקנאביס רפואי "הבועה" במגדל הים בחיפה. את סדנת ההתמחות יעביר טוני לברוב, כותב, יועץ ומומחה לקנאביס  שיגלה לכם כמה סודות על הצמח, ידבר על שיטות צריכה שונות ובחירת זנים מותאמת לצרכים אישיים.

לחצו כאן למעבר לאתר פיס נטוראל ותלמדו עוד על קנאביס רפואי>>>

אירוע זה נועד להעצים את המשתתפים לקבל החלטות מושכלות לגבי מסע הטיפול שלהם עם התמקדות ברווחת המטופל. בין אם קנאביס רפואי חדש לכם או שאתם מטופלים ותיקים שמחפשים לדייק את הטיפול, אירוע זה מציע הדרכה מעשית ואווירה קהילתית תומכת.

25.4: התחנה 420, תל אביב: קי ליימז פאנץ׳ - מסיבת השקה

סמנו את היומנים שלכם ל-25 באפריל כי Peace Naturals Israel עומדת לחשוף הישג פורץ דרך במועדון המטופלים בקנאביס רפואי "התחנה 420" בפלורנטין, בירת הקנאביס התל אביבית. אחרי השבחה ממושכת, גנטיקת הקי ליים פאנץ' של החברה נוחתת סוף סוף בארץ להשקה חגיגית.

לאחר שנים של פיתוח קפדני, זן בלעדי זה מייצג אבן דרך באילן היוחסין המתפתח של החברה. הצטרפו לערב חגיגה בלתי נשכח, היו בין הראשונים לחוות את הפוטנציאל הטיפולי של קי ליים פאנץ' ולחזות בהתחלה של פרק חדש בנוף הקנאביס בישראל.

זנים ונהנים: גנטיקות בעולם הקנאביס

בסוף אפריל - התאריך ומקום האירוע המדוייקים יעודכנו בעמודי הרשתות החברתיות של Peace Naturals Israel - מטופלות ומטופלים מוזמנים למפגש נוסף של ״זנים ונהנים״, סדרת האירועים המפורסמת של החברה. באירוע הבא תהיה לכם הזדמנות להכיר קצת יותר לעומק את הצמח ולהתרשם ממכשירי האידוי המתקדמים בשוק בסדנה מהנה במיוחד.

השתתפו בדיונים ערים, התחברו עם מטופלים אחרים, והעמיקו את הידע שלך בסביבה מכילה ומסבירת פנים. מהבנת ההבדלים בין זנים וגנטיקה ועד לניווט בטכניקות בחירת מוצרים וצריכה, האירוע הזה יהיה עמוס בכיף, בתובנות חשובות וטיפים מעשיים. ככה שזה לא משנה אם אתם מטופלים ותיקים או שרק התחלתם את המסע שלכם עם צמח הקנאביס, ב״זנים ונהנים״ יש מקום לכולם.

אביב של אירועים

אירועי אפריל בישראל מציעים למטופלים בקנאביס רפואי הזדמנות ייחודית להתחבר, ללמוד ולחגוג. משליטה ביישום הטיפולי הנכון עבורכם דרך חקר מורכבויות של זנים ועד לשיא החודש בהשקת זן חדש בלעדי, מפגשים אלו מבטיחים להעשיר ולהעצים את המשתתפים.

הצטרפו לחברת Peace Naturals Israel בבניית קהילה חזקה ומושכלת יותר המוקדשת ליישום נכון ובר קיימא של  הפוטנציאל בקנאביס רפואי לשיפור הרווחה ואיכות החיים.

לחצו כאן למעבר לאתר פיס נטוראל ותלמדו עוד על קנאביס רפואי>>>

קנאביס רפואי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד