ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

זעם בליכוד עקב פגישת סגן נשיא ארה"ב עם בוז'י

ב'מחנה הציוני' הודיעו על פגישה שנערכה בין יו"ר המפלגה, לסגן נשיא ארה"ב ג'ון ביידן, בשולי ועידת הבטחון במינכן • לפני יממה הודיע ביידן כי ייעדר מנאומו של נתניהו בקונגרס • בליכוד זעמו: "התנהגותו של בוז'י היא חצייה של הקווים האדומים. בשעה שנתניהו מבקש למנוע הסכם מסוכן עם איראן, בחר הרצוג להחליש את עמדת ישראל בזירה הבינלאומית"

ג'ו ביידן צילום: פלאש90
ג'ו ביידן צילום: פלאש90

ארה"ב לא מתערבת? לפי הודעת "המחנה הציוני", נועד יו"ר המפלגה יצחק הרצוג, בשולי ועידת הבטחון הבין-לאומית במינכן עם סגן-נשיא ארצות הברית, ג'ו ביידן.

יממה לאחר שלשכת סגן נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן הודיעה כי ייעדר מנאומו של ראש הממשלה נתניהו בקונגרס בחודש הבא, הוא הגיע להשתתף בועידת מינכן.

לפי הודעת 'המחנה הציוני', הוא גם נפגש לשיחה קצרה עם יושב-ראש "המחנה הציוני", יצחק הרצוג, ואנשיו מיהרו להפיץ את הידיעה על הפגישה. אלא שלפי דיווחים אחרים, השניים רק נקלעו לשיחת מסדרון קצרה.

במהלך הועידה קרא הרצוג לנתניהו לבטל את נאומו המתוכנן בקונגרס והזהיר שהנאום "מסכן את הקשרים המיוחדים עם ארצות הברית".

בליכוד תקפו בחריפות את הרצוג על דבריו ואמרו כי "התנהגותו של בוז'י במינכן היא חצייה חסרת אחריות של הקווים האדומים. בשעה שראש הממשלה מבקש למנוע הסכם מסוכן בין המעצמות לבין איראן, בחר יו"ר האופוזיציה להחליש את עמדת ישראל בזירה הבינלאומית.

"חובת המדינה מחייבת שאת חילוקי הדעות בין השמאל לליכוד נלבן כאן, בבית, מול הבוחר הישראלי. במקום זאת בוז׳י מתבטל בפני לחצי הקהילה הבינלאומית ורץ למינכן משיקולים פוליטיים ואישיים על מנת להכפיש את ראש ממשלת ישראל תוך פגיעה באינטרס הלאומי והביטחוני".
ליכוד בחירות נתניהו מינכן ארהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד