י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
חזר מארה"ב

שר הביטחון גלנט בצפון: "נסראללה אחראי באופן אישי; נגביר את קצב התקיפות"

שר הביטחון גלנט ביקר בפיקוד הצפון והצהיר: "נרחיב את המערכה ונגביר את קצב התקיפות בצפון. ישראל הופכת מהודפת לרודפת אחרי חיזבאללה - נגיע לכל מקום בו הארגון פועל - בביירות, בדמשק ובמקומות רחוקים יותר"

שר הביטחון גלנט בצפון: "נסראללה אחראי באופן אישי; נגביר את קצב התקיפות"
שר הביטחון יואב גלנט בפיקוד צפון צילום: שחר יורמן

שר הביטחון יואב גלנט, שחזר מביקור בוושינגטון בירת ארה"ב, קיים היום (שישי) הערכת מצב בפיקוד הצפון יחד עם מפקד הפיקוד האלוף אורי גורדין וקציני המטה בפיקוד. 

שר הביטחון צפה בהליך הסיכול הממוקד של סגן מפקד יחידת הרקטות והטילים של חיזבאללה, וקיבל סקירה על הפעולות המתבצעות במכלול המודיעין לביצוע סיכולים נוספים. 

השר גלנט שיבח את הפעולות המתבצעות בשטח להגנה על הגזרה ולהתקפה נגד מחבלי חיזבאללה בשטח לבנון וסוריה.

שר הביטחון גלנט אמר בתום הערכת המצב: "הגעתי היום לפיקוד הצפון כדי לבחון מקרוב עוד סיכול מוצלח כמו שנעשה הבוקר נגד מפקד בחיזבאללה. התוצאות של פיקוד הצפון מרשימות מאוד והמערכה מנוהלת ברמה גבוהה מאוד״. 

״אנחנו הופכים מהודפים לרודפים אחרי חיזבאללה, בכל מקום שחיזבאללה נמצא אנחנו מגיעים. זה נכון לביירות, בעלבכ, צור, צידון, נבטיה ולכל רוחב הגזרה וזה נכון גם למקומות הרבה יותר מרוחקים כמו דמשק ועוד - בכל מקום שבו אנחנו צריכים לפעול, אנחנו נפעל״. 

״מי שאחראי לנזק החמור בלבנון זה חיזבאללה ומי שאחראי לכך שיש נפגעים רבים בארגון החיזבאללה זה נסראללה באופן אישי. יש להם למעלה מ-320 מחבלים שנהרגו, ואנחנו נגבה מחיר על כל פעולה שתצא מלבנון״.

״אנחנו נגביר את הקצב ונרחיב את המערכה - ככה אמרתי השבוע בוושינגטון למזכיר ההגנה אוסטין, ככה אמרתי לעמוס הוכשטיין השליח המיוחד ולאחרים וכך הנחתי היום את צה"ל בפיקוד הצפון". כך שר הביטחון.

יואב גלנט חיזבאללה פיקוד צפון חסן נסראללה אורי גורדין מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד