כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
נמצאו 6 אקדחים

תושב בני ברק לשעבר נעצר במלזיה: תכנן לחסל יריב במדינה

אזרח ישראלי, שלמד בעברו בישיבות בבני ברק, נעצר במלזיה. לפי המשטרה המקומית, האיש נכנס למדינה כדי "לחסל ישראלי אחר בגלל סכסוך משפחתי". ברשותו נמצאו שישה אקדחים ו-200 קליעים

תושב בני ברק לשעבר נעצר במלזיה: תכנן לחסל יריב במדינה
אילוסטרציה צילום: pixabay

שלום אביטן, בן 38, תושב בני ברק לשעבר, נעצר  במלזיה בחשד לניסיון חיסול יריב אישי. לפי המשטרה המקומית, אביטן טען נכנס למדינה כדי "לחסל ישראלי אחר בגלל סכסוך משפחתי", וברשותו נמצאו שישה אקדחים ו-200 קליעים. המשטרה מסרה עוד כי היא "לא פוסלת את החשד שמדובר במרגל". 

אביטן למד בערו בישיבות בבני ברק ובהמשך הצטרף לכנופיית פרדס כץ. ב'מעריב' דווח כי הסכסוך הוא בין משפחות הפשע חייא ומוסלי. אביטן נעצר באופן חריג במלזיה, מדינה שאין לישראל יחסים דיפלומטיים איתה.

עוד דווח, כי הרשויות במלזיה התעקשו כי לא מדובר באירוע פלילי וכי מדובר לטענתם בסוכן מודיעין ישראלי שנכנס למדינה כתייר. "אנחנו לא קונים את הסיפור שלו", אמר מפכ"ל המשטרה במלזיה, "מה שגרוע יותר כאן הוא שהמעצר התרחש במהלך הסכסוך המתמשך בין פלסטין לישראל, ואנו ערניים לביטחונם של ראש הממשלה, המלך ואח"מים אחרים שאת ביטחונם אנחנו צריכים לקחת בחשבון".

אביטן, נעצר במלון ג'לאן אמפנג שבו שהה, כשברשותו דרכון צרפתי ודרכון ישראלי. מלזיה, היא מדינה מוסלמית, ואוסרת כניסת ישראלים.

אביטן, עבריין במקור משכונת פרדס כץ בבני ברק, מזוהה בשנים האחרונים עם ארגון הפשע של האחים מוסלי. בשנים האחרונות הוא עבר להתגורר באחרונה בדירה שכורה במתחם 'בבלי' היוקרתי והמאובטח בתל אביב מחשש שחייא ואנשיו ינסו לחסל אותו.

 

מלזיה בני ברק פרדס כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד