כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מחריפים את המאבק

משפחות החטופים לנתניהו: "נפעל להדחתך מהשלטון ולהחלפתך המיידית"

"כולנו ראינו איך נתניהו מטרפד שוב ושוב עסקה להחזרת החטופים, כיצד האינטרס האישי והפוליטי שלו מניע אותו בקבלת ההחלטות, וכיצד הדאגה שלו ליציבות הקואליציה גוברת על החובה הברורה שאמורה להיות לו". אמרה כלתו של אחד החטופים הקשישים

משפחות החטופים לנתניהו: "נפעל להדחתך מהשלטון ולהחלפתך המיידית"
ראש הממשלה נתניהו צילום: איתי בית-און / לע״מ

קרובי חטופים מחריפים את הטון נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. בהצהרה מחוץ לשער בגין, הכניסה לקריה בתל אביב, הם הפנו אצבע מאשימה כלפיו: ״אתה המכשול לעסקה! נפעל להדחתך ולהחלפתך המיידית מהשלטון כי זו הדרך היחידה להחזיר אותם הביתה".

בנוסף אמרו, "קוראים לגנץ ואייזנקוט, לחברי הליכוד ולכל חברי הכנסת בעלי המצפון - עשו מה שנדרש כדי להחליף מיד את נתניהו. הוא מונע עסקה ולא מעניק מנדט לצוות המו"מ".

איילה מצגר, כלתו של החטוף יורם מצגר בן ה-80, אמרה: "אמרו לנו לשבת בשקט, אמרו לנו לנסוע בכל העולם, אבל אחרי חצי שנה החטופים עדיין בעזה. זהו כישלון מוחלט, זהו כישלון מכוון. כולנו ראינו איך נתניהו מטרפד שוב ושוב עסקה להחזרת החטופים, כיצד האינטרס האישי והפוליטי שלו מניע אותו בקבלת ההחלטות, וכיצד הדאגה שלו ליציבות הקואליציה גוברת על החובה הברורה שאמורה להיות לו".

עינב צנגאוקר, אימו של החטוף מתן, פנתה ישירות לנתניהו: "אתה הוא המכשול שמונע במודע ובכוונת מכוון עסקה, ולכן אנו נאלצים לעשות כל שביכולתנו כדי להסיר את המכשול - מעכשיו, אנו נפעל להחלפתך המיידית".

יעל אור, דודתו של החטוף דרור אור, פנתה לחברי הכנסת ואמרה: "גנץ ואיזנקוט, אנחנו מצפים מכם לפעול, עשו מה שנדרש כדי להחליף מיד את נתניהו. חברי הליכוד, גלו אומץ, הקשיבו למצפונכם ולזעקת החטופים והחטופות, ומלאו את חובתכם למדינה ולאזרחים".

יפעת קלדרון, בת דודתו של החטוף עופר קלדרון, קראה: "חברי הקואליציה, פעלו מיד כדי שיהיה כאן ראש ממשלה אחר שטובת המדינה והאזרחים לנגד עיניו, שמקבל החלטות ללא שיקולים אישיים ומבין עד כמה הצלת החטופים מיד היא חיונית לביטחון המדינה ולחוסן הלאומי".

מחר (ראשון) צפויות הפגנות מול משכן הכנסת נגד יציאתה לפגרה. את שבוע המחאות יפתח ראש האופוזציה יאיר לפיד בנאומו, ואחריו ינאמו קרובי משפחות של נרצחים ונפגעים ב-7 באוקטובר. בתום ההפגנה, המוחים צפויים להישאר במאהל שיוקם מול הכנסת, באישור הממשלה, ולאורך השבוע יתקיימו שם הפגנות. 

בנימין נתניהו חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד