כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
עשייה ללא הפסקה

סעד, מרפא ושמחה: שמחת הפורים שהכניסה אור

עמותת סעד ומרפא ממשיכה את פעילותה גם בחג הפורים והוסיפה שמחה ואור בלבבות רבים. מבט מרתק על עשייה מכל הלב, ללא הפסקה

סעד, מרפא ושמחה: שמחת הפורים שהכניסה אור
פעילות סעד ומרפא בפורים צילום: ישי ירושלמי

מאז מוצאי שמחת תורה אנשי עמותת סעד ומרפא פועלים ביתר שאת ונמצאים בשטח עבור החיילים ומאות משפחות שנפגעו מהמלחמה. בימי חג הפורים, ימי שמחה וששון, הוגברה הפעילות, מתוך מטרה לשמח כמה שיותר אנשים ולהביא לליבם אושר ותקווה, גם בזמני המלחמה.

ר' מוטי פריד, יו''ר הארגון יחד עם צוות המתנדבים, הגו מספר יוזמות מרגשות, במסגרתן הצליחו להעצים את חוויית הפורים ולהאיר את החג בכפל כפליים. 

כמו בכל שנה, בסעד ומרפא הפיקו מסיבת פורים ענקית לילדים מיוחדים, במהלכה פינקו אותם בשלל תוכניות מעצימות ואף העניקו להם משלוחי מנות יוקרתיים ומפוארים. המשתתפים הרבים יצאו עם חיוך מלא אושר ושמחה בלבבות. אין ספק כי חגיגת הפורים המופלאה הותירה בהם חותם לימים רבים. 

אין זה סוד שבית חולים איננו מקום בו ניתן לשמוח בלב שלם, הצער, הכאב והחשש משמשים בו בערבוביה. בסעד ומרפא מכירים את המציאות הכאובה מקרוב, והחליטו להאיר ולשמח לבבות נשברים בעזרת פעילות מרגשת של חלוקת משלוחי מנות בבתי חולים. צוות המתנדבים עברו מבית חולים למשנהו, ממחלקה למחלקה, והעניקו לחולים במאור פנים מארז יוקרתי ועשיר, לצד מילים טובות ומעודדות. החולים קיבלו את המתנות בשמחה רבה והודו במילים נרגשות לצוות המתנדבים היקר.

בסעד ומרפא יודעים כי היום יותר מתמיד חשוב להוסיף כוח ותקווה לחיילים הלוחמים בחזית, שמוסרים את נפשם באכפתיות רבה למען עם ישראל. מתנדבי העמותה הפעילו מערך ייחודי של חלוקת משלוחי מנות לחיילים. אלפי מארזים מפנקים הוכנו באהבה, תוך חשיבה על כל פרט ופרט, ונשלחו לחיילים המאושרים, שקיבלו את המשלוחים בשמחה אמיתית וציינו כי הם חשים שיש מי שחושב עליהם גם בימי הפורים העמוסים. 

הרב מוטי פריד אף הגדיל לעשות וקרא מגילה באחד מבסיסי חיל האוויר, לטובת קבוצת החיילים הגדולה ששהתה שם בעיצומו של יום הפורים. 

הנהלת העמותה ומאות המתנדבים ממשיכים הלאה בעשייה הבלתי נלאית, מתוך חזון מובהק להמשיך לשמח את עם ישראל ולשלוח אלומות אור לעוד אלפי לבבות.

סעד ומרפא מוטי פריד פורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד