כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
הצירים נפתחו לתנועה

הסתיימה המחאה בתל אביב: 16 עצורים ו-9 דוחות • תיעוד מסכם

אלפי מוחים שהגיעו הערב למתחם ברחוב קפלן הביעו את מחאתם כחוק ועל פי התנאים שסוכמו עם מארגני המחאה. מנגד, כמה מאות מפגינים הפרו את הסדר הציבורי, הדליקו מדורות, טלטלו ניידת המשטרה, חסמו צירים והתעמתו עם השוטרים: 16 מפירי סדר נעצרו ונרשמו 9 דו"חות בסך 1000 ש"ח על הפרעה לתנועה וחסימת צירים • תיעוד

הסתיימה המחאה בתל אביב: 16 עצורים ו-9 דוחות • תיעוד מסכם
המחאה בתל אביב צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

הערב (מוצ"ש) במסגרת מחאה שאושרה ע"י המשטרה ונערכה כסדרה, בהתאם לתנאים שנקבעו, הגיעו מוחים שהפגינו באופן לגיטימי למתחם שהוקצה לטובת המחאה, כאשר בתום המחאה רוב הציבור התפנה מהמקום.

במקביל, התקבצו מספר מפגינים אשר ירדו וחסמו את כביש 20 לכיוון צפון וכל זאת על מנת לפגוע במרקם התקין של שגרת החיים, תוך ניסיונות לחסום ציר תנועה ולמנוע את חופש התנועה מכלי רכב שנעו על הציר.

כוחות המשטרה פינו את המפגינים מהכביש, תוך הפעלת אמצעי לפיזור הפגנות וביצעו מעצר של מפירי הסדר.

במהלך הפרות הסדר נעצרו 16 מפירי סדר שירדו וניסו לחסום את כביש איילון, נרשמו 9 דוחות על סך 1000 ₪ בגין הפרעה לתנועה. כלל הכבישים נפתחו לתנועה.

"משטרת ישראל רואה בזכות המחאה כאבן יסוד במדינה דמוקרטית ומאפשרת מחאות כל עוד הן מתקיימות במסגרת החוק , יחד עם זאת המשטרה לא תאפשר הפרות סדר מכל סוג או פגיעה בחופש התנועה וכל התנהגות העלולה לסכן את שלומו של הציבור", נאמר.

עצורים דוחות חסימת איילון חסימת כבישים תל אביב מלחמת חרבות ברזל מפגינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד