כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הפעיל אורות כחולים

טיפשים בכבישים: מי התחזה לשוטר?

שוטרים הבחינו ברכב טויוטה לנדקרוזר שחור נוסע בשולי הכביש, הרבה יותר מהר מהתנועה שזחלה בפקק. הוא הפעיל אורות כחולים. השוטרים חשדו ועצרו את הנהג, הם גילו שהוא התחזה לשוטר

טיפשים בכבישים: מי התחזה לשוטר?
טויוטה לנדקרוזר של עבריין צילום: דוברות המשטרה

בואו נדבר על התחזות לשוטר: מתברר שיש אנשים שהם מספיק אמיצים לעשות דבר כזה, רק שהם לא לקחו בחשבון שיתפסו אותם וזו כבר בעיה.

בשבוע שעבר שוטרי משטרת התנועה היו עסוקים בפעילות אכיפה בכביש מספר 1 כשהם הבחינו בטויוטה לנדקרוזר שחור נוסע בשולי הכביש, הרבה יותר מהר מהתנועה שזחלה בפקק. והיתה לו סיבה: הוא הפעיל אורות כחולים, כנראה או שזה שוטר או שזה מכובד אחר. בנוסף לאור הכחול גם היתה לו מערכת כריזה, כלומר הוא יכול להורות לנהגים לרדת מהכביש ולהזיז אותם.

אלה אביזרים שיש רק לשוטרים או לבכירים שקיבלו אישור, אבל אז השוטרים נדהמו לגלות שהנהג הבכיר הוא בכלל בן 18 תושב עין נקובא. והוא ממש לא שוטר, רק עבריין. למעשה הוא נהג חדש. אז הוא קיבל דו"ח על נהיגה בשולי הכביש והזמנה לדין בגין התקנה והפעלת אור מהבהב. הרכב שלו הורד מהכביש עד להסרת המערכת.

זה כמובן סיפור יצירתי ואולי קצת מצחיק אבל יש גרועים ממנו: בשבוע שעבר השוטרים תפסו תושב רהט בן 35 נוהג ברכב למרות שהוא פסול נהיגה פעם שניה. הנהג נעצר, נחקר והוגש נגדו כתב אישום בהליך מהיר ולבקשת התביעה הוא נעצר עד החלטה אחרת. הרכב שלו הושבת ל-60 יום.

ואם אתם חושבים שלהיתפס בפסילה פעם שניה זה לא כבוד גדול, מה תגידו על תושב אבו גוש בן 37 שנתפס נוהג בפסילה שלישית? אנחנו לא צוחקים איתכם. השוטרים שעבדו בכביש 1 תפסו אותו ובבדיקה הם קלטו שאסור לו בכלל להיות על ההגה. אז החשוד נעצר, נחקר והוגש נגדו כתב אישום בהליך מהיר. הרכב הושבת ל-30 ימים.

אבל אתם יודעים מה? לפחות לכל הפסולים האלה פעם היה רישיון. אנחנו יותר מודאגים מאלה שאין להם רישיון בכלל וגם לא היה. בשבוע שעבר השוטרים תפסו תושב באר שבע ליד קריית גת ובבדיקה התגלה שהבחור בן ה-34 מעולם לא הוציא רישיון. הוא פסול לנהיגה על ידי בית משפט. הוא נעצר ונכלא כמובן וכתב אישום יוגש נגדו. והרכב שלו? הוא הושבת לחודשיים.

 

 

התחזות לשוטר עין נקובא טויוטה לנדקרוזר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד