כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

משלחת קמא טק התארחה בניו יורק - "שורה של השקעות ושת"פ שיסייעו לסטארטפים החרדים לצמוח"

משלחת קמא טק שהוזמנה לכנס כלכליסט בניו יורק זכתה לעניין רב והתארחה גם באירועים של אמזון, גוגל ועוד • מנכ״ל קמא-טק משה פרידמן: "מרגש ומחמם את הלב לראות את ההתגייסות של הקהילות היהודיות בארה"ב לצד ענקיות ההייטק ובכירי ממשל לחיזוק עם ישראל והכלכלה הישראלית, במיוחד בעת הזאת"

משלחת קמא טק התארחה בניו יורק - "שורה של השקעות ושת"פ שיסייעו לסטארטפים החרדים לצמוח"
ועידת קמא טק צילום: באדיבות קמא טק

בעיצומה של המלחמה, כאשר יש מי שחושש לכלכלה הישראלית, הוזמנה משלחת סטרטאפים של יזמים חרדים מתוכנית קמא-טק בראשות המנכ"ל משה פרידמן, להשתתף בכנס הייטק שערך כלכליסט בנוי יורק.

מיזם קמא-טק הוקם לפני למעלה מעשור ע"י הרב משה פרידמן עם כמה שותפים חרדים, בעידודם ובעזרתם של פרופ' אמנון שעשוע, ד"ר יוסי ורדי, זיקה אב-צוק, חמי פרס, גיגי לוי ועוד כמה מראשי ההייטק הישראלי, בשיתוף פעולה הדוק עם חברות ההייטק הגדולות וקרנות הון סיכון כמו סיסקו, אינטל, מיקרוסופט, גוגל, מטא, אמזון, ווסטרן דיגיטל, קוואלקום, מובילאיי, ועוד. באותם ימים שוק הסטארטאפים החרדי לא היה קיים. מאז, הודות למיזם קמא-טק ובסיעתה דשמיא מרובה הוקמו שורה של מסלולי הכשרה והשמה בהייטק בהם משתתפות כיום יותר מאלף נשים חרדיות מידי שנה. וכן מסלול ליזמי הייטק חרדים בו צמחו עד כה 80 חברות הייטק, שמנוהלות ע"י יזמים חרדים ושמעסיקים יחד מעל אלף עובדים.

עם הגעתם של חברי המשלחת של קמא טק לניו יורק, הוזמנו שמונת חברי המשלחת להשתתף גם באירוע מיוחד של חברת גוגל שהתקיים בניו יורק לחיזוק ההייטק הישראלי. גוגל אירחה את המשלחת בין היתר בהיותה שותפה מרכזית בתוכנית הסטארטפים של קמא טק. בנוסף נטלה המשלחת חלק באירוע שאירחה חברת אמזון במטה שלה בניו יורק, כאשר באירועים השתתפו בכירי ההייטק וכן בכירי ממשל, ומשקיעים רבים. אמזון וגוגל שותפות גם בתוכנית ההכשרה המיוחדת של קמא טק לנשים החרדיות.

לצד אירועים אלו, מספר אילי הון יהודים בניו יורק ערכו אירוע מיוחד לכבוד קמא-טק אירוע אליו אף הגיעו במיוחד כמה משקיעים גדולים מקנדה שבאו להראות את תמיכתם והתגייסותם למען המטרה החשובה. באירוע הציגו היזמים החרדים את הסטארטפים בפני שורה של משקיעים ומנהלים בכירים מבכירי ההייטק והפיננסים בארצות הברית.

מנכ"ל קמא-טק משה פרידמן אמר: "מרגש ומחמם את הלב לראות את ההתגייסות של הקהילות היהודיות בארה"ב לצד ענקיות ההייטק ובכירי ממשל לחיזוק עם ישראל והכלכלה הישראלית, במיוחד בעת הזאת. אנו מודים לכלכליסט ולחברות ההייטק שהזמינו את היזמים החרדים להשתתף במשלחת המיוחדת. ב״ה בעקבות הנסיעה נוצרו שורה של השקעות ושיתופי פעולה שיסייעו בעזרת השם לסטרטאפים החרדים לגדול ולצמוח".

באדיבות קמא טקועידת קמא טקצילום: באדיבות קמא טק

קמא טק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד