ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
מאות מתקרבים

בקשת משפחות החטופים שיצרה חיבור מפתיע בפורים!

גדולי ישראל שליט"א הורו על אירוע מאחד ומקרב לבבות בליל פורים בסניף המרכזי שבו השתתפו מאות מתקרבים ובני ביתם לצד עשרות אברכים בני עליה

בקשת משפחות החטופים שיצרה חיבור מפתיע בפורים!
משנת שמשון צילום: באדיבות המצלם

בערב פורים פנו רבים ממשפחות החטופים וביקשו כי השנה נחגוג פורים באווירה אחרת, וכך קיבלו רבני מוסדות "משנת שמשון" ע’’ש הגה"צ ר' שמשון דוד פינקוס זצוק"ל - בקשות רבות שגרמו להם להכנס לגדולי ישראל ולשאול - איך חוגגים פורים השנה בסניפי הקירוב בהם נוצרת אינטראקציה בין מתקרבים לאברכים ובני תורה? 

וכך הורו גדולי ישראל שליט"א: על אירוע מאחד ומקרב לבבות בליל פורים בסניף המרכזי שבו השתתפו מאות מתקרבים ובני ביתם לצד עשרות אברכים בני עליה - ששניהם ויתרו על החגיגות הרגילות ביום הפורים בבני ברק - ולהבדיל: בתל אביב והגיעו במסירות נפש לקריאת מגילה ולסדר לימוד מרומם עם אברכים שכל כולו התעלות וקבלת התורה מאהבה לזכות עם ישראל בתקופה קשה זו.

ובמקביל לסדר הלימוד התקיימו: מעמד הפרשת חלה לנשים, ושיעורים לנוער ולילדים, וכך מתוך אווירת הקדושה כל אחד מהמשתתפים קיבל על עצמו קבלה רוחנית מיוחדת, וכלאחמ"כ התקיים מעמד קבלת עול מלכות שמים ומעמד ישועות מרטיט כל לב - בלילה המסוגל ליל פורים: שכידוע הגרש"ד פינקוס זצוק"ל התבטה: "שבפורים מושפע עלינו אותו חסד מופלא ובאותו עוצמה כמו שהיה בימי מרדכי ואסתר"!

ומתוך אווירת הקדושה התקיימו ריקודים סוערים של האברכים עם המתקרבים באווירה מחשמלת של קירוב לבבות יחד עם שמחת פורים אדירה.

האירוע המיוחד מהווה המשך לפעילות הקירוב האדירה של "משנת שמשון" בסניף המרכזי ב"מרכז הרוחני שערי רחמים" בפ"ת בשיתוף קרן "טללי ברכה", ובשאר סניפים ברחבי הארץ, במסירות והשקעה עצומה של הרב אהרון לוליכט שליט"א כשבס"ד כבר מאות יהודים ובני ביתם חוו מהפך אדיר בחייהם הרוחניים כשאיפתו הגדולה של הגה"צ רבי שמשון דוד פינקוס זצוק"ל .

להשתתפות במיזם הגיוס של משנת שמשון לחצו כאן>>>

משנת שמשון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד