כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
עוקף את אדלשטיין

חוק הגיוס: התוכנית אותה שוקל מנתניהו

ראש הממשלה נתניהו שוקל להגיש את חוק הגיוס כחוק פרטי, ולהקים ועדת גיוס שתדון בו במקום וועדת חוץ וביטחון. נתניהו לחרדים: "אני שולט בח"כים בליכוד, אל תדאגו"

חוק הגיוס: התוכנית אותה שוקל מנתניהו
נתניהו, אדלשטיין וגלנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה נתניהו שוקל להקים ועדת שרים בה אולי יקחו חלק אנשי המל"ל. עוד שוקל ראש הממשלה כי חוק הגיוס יוגש כחוק בפרטי אם לא כחוק ממשלתי, כך דווח ב"ישראל היום". 

 נתניהו חושש שאדלשטיין, יו"ר ועדת חוץ וביטחון, יתקע את חוק הגיוס ולפיכך הוא שוקל הקמת ועדת גיוס. המסר של נתניהו לחרדים: "אני אטפל בחוק ובתקציבים. אני שולט בח"כים בליכוד, אל תדאגו". 

נזכיר כי לאחר ששר הביטחון יואב גלנט, סירב לשתף פעולה עם הצעת הממשלה לחוק הגיוס, ראש הממשלה בנימין נתניהו, ביקש מראש המל"ל צחי הנגבי, להשתתף בצוות מקצועי שיגבש את הצעת החוק החדשה. 

הנגבי השיב בחיוב לבקשת ראש הממשלה נתניהו. הפנייה לראש המל"ל נעשתה לאחר שהיועמ"שית גלי בהרב מיארה דרשה מהממשלה לספק תשתית מקצועית עובדתית, כהוכחה לכך שהצעת החוק שהיא מקדמת אכן תיושם. כמו כן, גורם בממשלה מתח ביקורת בפני כאן חדשות על כך שראש המל"ל הנגבי יהיה שותף בצוות שתכליתו לפתור בעיה פוליטית: "הוא לא אמור להתעסק בנושאים פוליטיים", אמר הגורם.

ראש הממשלה נתניהו יולי אדלשטייין חוק גיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד