כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
המומנטום אבד

סקר חדש: גדעון סער מתחת לאחוז החסימה, גוש הימין התחזק 

כשבוע בלבד אחרי שהודיע על התפטרותו מהממשלה, מפלגתו של חבר הכנסת גדעון סער 'הימין הממלכתי', לא עוברת את אחוז החסימה. מפלגת הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר עם 24 מנדטים

סקר חדש: גדעון סער מתחת לאחוז החסימה, גוש הימין התחזק 
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

כמה שבועות אחרי שפרש ממפלגת המחנה הממלכתי וכשבוע בלבד אחרי שהודיע על התפטרותו מהממשלה, מפלגתו של חבר הכנסת גדעון סער 'הימין הממלכתי', לא עוברת את אחוז החסימה, כך עולה מסקר מיוחד של חדשות 14 ומכון 'דיירקט פולס' שפורסם הערב (ראשון).

בסקר האחרון שפורסם על ידי חדשות 14 ומכון דיירקט פולס קיבלה מפלגת 'הימין הממלכתי' לא פחות משישה מנדטים, אך נראה שהמומנטום אבד וסער חוזר לדשדוש שאפיין את מפלגתו במערכת הבחירות הקודמת.

על פי נתוני הסקר מפלגת הליכוד היא המפלגה הגדולה ביותר עם 24 מנדטים, ירידה של מנדט מהסקר הקודם. המחנה הממלכתי של בני גנץ וגדי אייזנקוט שומרת על כוחה ומקבלת 22 מנדטים בלבד.

מפלגת יש עתיד בראשות יאיר לפיד מתחזקת במנדט ועולה ל- 13. ש"ס של אריה דרעי עם 10 מנדטים, ביחד עם עוצמה יהודית בראשות איתמר בן גביר שמתחזקת במנדט אחד.

יהדות התורה שומרת על כוחה עם 8 מנדטים וישראל ביתנו של אביגדור ליברמן יורדת בעוד מנדט ומקבלת 8 מנדטים בלבד. הציונות הדתית אף מתחזקת עם שני מנדטים נוספים ועולה ל-6.

עוד מנתוני הסקר: רע"ם נשארת באותו מקום עם 6 מנדטים ומפלגת העבודה מתחזקת ועולה ל-5 מנדטים. מרצ יורדת ומקבלת 4 מנדטים ואילו חד"ש תעל עם 4 מנדטים בלבד ובל"ד לא עוברת את אחוז החסימה.

בחלוקה לגושים: גוש הימין עם 58 מנדטים, גוש השמאל עם 58 ובתווך חד"ש תע"ל עם 4 מנדטים.

גדעון סער מלחמת חרבות ברזל הליכוד עוצמה יהודית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד