כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ההורים מתייסרים

האב השכול פרץ בבכי: "הבן שלי מתהפך בקברו!"

"מי אתם שתאיימו להפוך את המדינה?! אני מסרתי את הדבר הכי יקר שלי עבור המדינה! הוא מתהפך בקברו". אמר חגי לובר ששכל את בנו בקרבות בעזה

האב השכול פרץ בבכי: "הבן שלי מתהפך בקברו!"
הפגנת המחאה נגד הממשלה צילום: איתי רון, פלאש 90

חגי לובר, אביו של הלוחם יהונתן לובר הי"ד השמיע זעקה מטלטלת בשידור חי בראיון לרדיו 'גלי ישראל': "מי אתם שתאיימו לשרוף את המדינה?! הבן שלי מתהפך בקברו!". אמר האב בקול סדוק.

על איומי קבוצת משפחות חטופים והארגונים הפוליטיים המאיימים לשרוף את המדינה: "אנחנו חייבים להעמיד מולם כח! לא בשיטות שלהם, אבל כח שיאמר בקול ברור: מי אתם שתאיימו להפוך את המדינה?! אני מסרתי את הדבר הכי יקר שלי עבור המדינה! הוא מתהפך בקברו, אגיע לאיילון בפעם הבאה עם תמונה גדולה שלו, לכל אחד יש את הזכות להשמיע את הקול המוסרי מולם!".

אייל בוצחק, אביו של סרן אושרי משה הי"ד שנפל בקרבות ברצועה, אמר: "אתמול המראות מהמחאה עשו לי פלאשבק מלפני שלושה חודשים כשעמדתי על קברו של אושרי וזעקתי שמיים על השלטים באיילון על 'קואליציית המשתמטים והבוזזים' - עכשיו אתה רואה את המראות ושומע את הדיווחים בתקשורת וזה פוצע את הלב מחדש. זה נורא קשה בטח ובטח כשלוקחים בעלות וסוג של אפוטרופסות על הורי החטופים שהופכים אותם למריונטות".

מטה משפחות החטופיםחגי לובר, אביו של אלישע יהונתן לובר שנפל בחאן יונס נואם בעצרתצילום: מטה משפחות החטופים

"באמת כואב לי עליהם, באים אותה קבוצה של קפלניסטים ומשחקים בהם ומשתמשים בהם", אומר בוצחק. "זו מחאה מתוזמרת ומאורגנת כדי להפיל את הממשלה. גם לי יש טענות על ראש הממשלה, הבן שלי נהרג! אבל עכשיו זה הזמן? אנחנו במשפחות הנופלים מחזקים את הממשלה עד לניצחון המוחלט. כל הדבר הזה מסכן את החטופים ומבזה את זכרם של הנופלים. הבן שלי נפל ונהרג בשביל אותו אנרכיסט שמדליק מדורות וחוסם כבישים?".

צביקה מור, אביו של החטוף איתן אמר בראיון לתחנה: "אני אומר את זה באחריות; רוב משפחות החטופים מתנגדים לצעדים האלה. אנחנו מדברים בוואצפ, מעולם לא עזבתי את מטה החטופים למרות שהקמתי את פורום תקווה, רוב המשפחות מתנגדות לפעולות הללו".

חגי לובר יהונתן לובר גלי ישראל מחאות השמאל מלחמת חרבות ברזל אייל בוצחק צביקה מור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד