ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
"הלב נשבר"

לוחם צה"ל בן 20 נפטר מפצעיו; נוספים מאושפזים במצב קשה

רס"ל סיון ווייל בן ה-20 מרעננה נפל נפטר מפצעיו לאחר שנפצע באורח קשה מירי RPG בקרבות בדרום הרצועה בהם נפל גם רס"ל אלון קודריאשוב הי"ד | הלווייתו מחר ברעננה

לוחם צה"ל בן 20 נפטר מפצעיו; נוספים מאושפזים במצב קשה
מלחמת חרבות ברזל צילום: דובר צה"ל

דובר צה:ל התיר הערב (ראשון) לפרסום את נפילתו של רס״ל סיון ווייל הי"ד, בן 20, מרעננה, לוחם ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו, שנפטר מפצעיו לאחר שנפצע ב-29.03.24 בקרב בדרום רצועת עזה.

הוא נפטר מפצעיו לאחר שנפצע מירי RPG, באירוע בו נפל גם רס"ל אלון קודריאשוב הי"ד. בנוסף, שישה לוחמים מיחידת אגוז נפצעו באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה. בקרב נפצעו עוד עשרה לוחמים נוספים באורחים שונים. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים וכאמור אחד מהם סיוון ווייל נפטר מפצעיו.

אתר צה"לרס"ל סיון ווייל ז"לצילום: אתר צה"ל
0

עיריית רעננה ספדה לו ופרסמה הודעת אבל: "בצער רב ובכאב גדול אנו מודיעים על נפילתו בקרב של בן העיר, רס"ל סיון ווייל,  בן 20, לוחם ביחידת אגוז, עוצבת הקומנדו. 

רס"ל ווויל נפטר מפצעיו לאחר שנפצע ב- 29.3.24 בקרב בדרום רצועת עזה.  רעננה כואבת ומשתתפת בצערה הגדול של המשפחה.

הלווייתו של רס"ל סיון ווייל ז"ל, תתקיים מחר, יום ב', בשעה 17:00, בבית העלמין הצבאי ברעננה. מסע הלוויה יצא בשעה 16:30 מ"יד לבנים".

חיים ברוידא, ראש העיר רעננה הוסיף: "הלב נשבר עם היוודע דבר נפילתו של בן העיר, בוגר תיכון מטרווסט, בקרב ברצועת עזה. רעננה איבדה במלחמה את הטובים שבבניה ובנותיה. כולנו מחבקים את משפחת ווייל וכואבים את כאבה על נפילתו בקרב של סיון".

יהי זכרו ברוך.

סיון ווייל חייל נהרג בעזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד