כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
חסדי השם

ראש הממשלה נתניהו עבר את הניתוח בהצלחה: ער ומתאושש

מבית החולים מעדכנים הלילה כי הניתוח שעבר ראש הממשלה תחת הרדמה מלאה בהדסה עבר בהצלחה וכמצופה. הוא ערני ומשוחח עם בני משפחתו

ראש הממשלה נתניהו עבר את הניתוח בהצלחה: ער ומתאושש
ראה"מ בנימין נתניהו במסיבת עיתונאים צילום: מארק ישראל סלאם, לע"מ

המרכז הרפואי הדסה מעדכן הלילה (שני) כי בחדר הניתוח בהדסה עין כרם הסתיים בהצלחה ניתוח הבקע (הרנייה) של ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו. 

את ראש הממשלה ניתחו פרופ׳ אלון פיקרסקי, מנהל האגף הכירורגי והכירורגים פרופ׳ גידי זמיר וד״ר דיאנה פנחסוב. המרדימים היו ד״ר יובל מרוז וד״ר אריאל רונן, האחות הראשית בחדר הניתוח הגב׳ לאה כהן. וכי את ההכנות לניתוח ליווה הקרדיולוג ד״ר יצחק ביטון. 

לדברי פרופ׳ פיקרסקי, הניתוח עבר כמצופה ובהצלחה וראש הממשלה ער, מתאושש ומשוחח עם משפחתו.

מ‏לשכת ראש הממשלה נמסר הלילה: "ניתוח הבקע של ראש הממשלה נתניהו הסתיים כעת בהצלחה. הוא בהכרה מלאה , מצבו טוב והוא הועבר להמשך התאוששות. ראש הממשלה נתניהו מודה לצוות הרפואי של בית החולים הדסה עין כרם: פרופ׳ אלון פיקרסקי, מנהל האגף הכירורגי בהדסה; הכירורגים פרופ׳ גידי זמיר וד״ר דיאנה פנחסוב; המרדימים, דר׳ יובל מרוז ודר׳ אריאל רונן; האחות הראשית בחדר הניתוח, הגב׳ לאה כהן. את ההכנות לניתוח ליוו הקרדיולוג דר׳ יצחק ביטון  ודר׳ צביקה ברקוביץ, רופאו האישי של ראש הממשלה".

אמש אישרו שרי הממשלה בסבב טלפוני את מינויו של שר המשפטים יריב לוין לממלא מקום ראש הממשלה, מלבד שר הכלכלה ניר ברקת שנמנע בהצבעה.

שמו לתפילה להחלמה מהירה: בנימין בן צילה.

בנימין נתניהו בקע ניתוח הדסה עין כרם פרופ׳ אלון פיקרסקי הרדמה מלאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד