כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
הגל נמשך

עזב את 'ערוץ 13' אחרי 12 שנה: "תשמרו על מה שיש"

אחרי אמנון לוי ועוד, גם החזאי טל שמאי סיים את תפקידו ונפרד במילים קצרות מחבריו לעבודה ב-12 השנים האחרונות

עזב את 'ערוץ 13' אחרי 12 שנה: "תשמרו על מה שיש"
אולפני ערוץ 13 ברמת החייל, תל אביב צילום: קובי עוזיאלי, בחדרי חרדים

חזאי 'חדשות 13', טל שמאי נפרד מחבריו לערוץ, אחרי 12 שנים בחברה בהודעה שפרסם בקבוצת הוואטסאפ של צוות הערוץ. 

"היי חברים, אני כותב את ההודעה הזו (עדיין) בדמעות, זה באמת מאוד קשה לי - אבל החודש סיימתי באופן רשמי את תפקידי כחזאי חדשות 13. אני נפרד מכם אחרי 12 שנה אל ערוץ 10 הגעתי קצת אחרי השחרור מהצבא וקדנציה קצרה בערוץ 1 - וזה היה רגע של הגשמת חלום ילדות", כתב שמאי.

הוא הוסיף, "המקום הזה היה בית שני בשבילי, על שלל גלגוליו הרבים והטלטלות הגדולות. אני משתדל לזכור את הרגעים הכי טובים שלו. אני אוהב מאוד כל אחד ואחת מכם. תשמרו על מה שיש ובעיקר על עצמכם - ותזכרו שהבריאות, הנפש והמשפחה קודמים להכל, לפעמים גם לחלום ילדות. בהצלחה גדולה לכולם".

מתוך חשבון ה-X שלוהחזאי טל שמאיצילום: מתוך חשבון ה-X שלו

נזכיר כי החזאי הראשי לפניו דני רופ עזב את הערוץ לפני מספר שנים ומאז עבד כחזאי באתר ynet וכיום מגיש תוכנית לילה על תחום הכלכלה והנדל"ן ב'ערוץ 14'.

ובתוך כך, בימים האחרונים דווח כי מגיש המהדורה המרכזית של 'ערוץ 14' שרון גל, עושה את הדרך חזרה ל'ערוץ 13' אחרי כשנה מהעזיבה המהדהדת בסמוך לעזיבתה גם של המגישה אילה חסון שעברה ל'כאן 11'. מאז עזיבת השניים החל גל עזיבות של כתבים, עורכים ומגישים נוספים והרייטינג החל לצנוח מטה. עד כה ללא הצלחה להשיבו לימים הטובים. לאחרונה פרש גם המגיש הוותיק אמנון לוי אחרי כ-18 שנים.

במרבית הימים ובמרבית התוכניות המשודרות לאורך היום 'ערוץ 14' ממוקם שני אחרי 'ערוץ 12', ואילו 'ערוץ 13' בדרך כלל במקום השלישי בטבלת הרייטינג היומי.

לצד חזרת שרון גל הצפויה, גייס לאחרונה 'ערוץ 13' את מגישי 'ערוץ 12' נטע לי שם טוב ואייל ברקוביץ שגם הם לא הצליחו להרים את הרייטינג והתקווה היא שרון גל שאולי יסחוף אחריו צופים ימניים וינגוס במקום עבודתו הנוכחי - ערוץ 14.

טל שמאי ערוץ 13 חדשות 13 רשת 13 עזיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד