כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"מסוכן ומלחיץ"

אירוע חריג בבית החולים חשף מחדל חמור

הפסקת חשמל שהתרחשה בבית החולים איכילוב בתל אביב חשפה מחדל חמור לאחר שהגנרטורים לא החזיקו יותר מעשרים דקות ואנשים נאלצו לשהות במקום בעלטה מוחלטת. בית החולים: "פעילות בית החולים לא נפגעה ואף מערך קריטי לא חדל מפעילות"

אירוע חריג בבית החולים חשף מחדל חמור
ביה"ח איכילוב צילום: Yossi Aloni/Flash90

הפסקת חשמל שנמשכה קרוב לחצי שעה בבית החולים איכילוב בתל אביב מצאה את בית החולים במצב מביך לאחר שהגנרטורים במוסד הרפואי לא הספיקו ובמשך דקות ארוכות נותר המקום בעלטה מלאה. כך דווח לראשונה בעיתון 'מעריב'.

מבקרים בבית החולים סיפרו ל'מעריב' שנאלצו לרדת במדרגות ללא תאורה כשאפילו תאורת החירום לא פעלה. "זה היה מסוכן ומלחיץ במיוחד כשמדובר באנשים מבוגרים".

עוד הם סיפרו: "החשמל נעלם וחזר עד שהוא הפסיק לחלוטין ולא לזמן קצר. זה מדהים לגלות שבבית החולים כשיש אנשים שמחוברים למכונות חמצן ולמערכות המוזנות מחשמל כמו מוניטורים אין מערכת הגנה כמו גנרטורים משמעותיים. פה הגנרטור הפסיק לעבוד אחרי כ-20 דקות אולי טיפה יותר אבל במשך כעשר דקות לא היה חשמל וזה המון במקרים של הצלת חיים".

מבית החולים נמסר בתגובה ל'מעריב': "הבוקר, בשל תקלה טכנית שמקורה במערכות מחשוב, חלו הפסקות חשמל קצרות בחלק ממחלקות בית החולים. מערכות הגיבוי נכנסו מיד לעבודה. פעילות בית החולים לא נפגעה ואף מערך קריטי לא חדל מפעילות. התקלות טופלו במהרה והחשמל שב לפעול באופן תקין".

בית חולים איכילוב הפסקת חשמל גנרטורים מחדל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד