ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
חממת טרור

דיווחים ערביים: צה"ל נסוג משיפא, התגלו גופות רבות של מחבלים

ביום ה-178 למלחמה נסוג צה"ל לחלוטין מתוך המתחם הרפואי שיפא וסביבתו לאחר מבצע שנמשך כשבועיים, תוך כדי קרבות עזים בין המחבלים הרבים לצה"ל | במהלך המבצע נעצרו וחוסלו מאות מחבלים

דיווחים ערביים: צה"ל נסוג משיפא, התגלו גופות רבות של מחבלים
פעילות הכוחות בשיפא צילום: דובר צה"ל

מקורות רפואיים עזתיים המזוהים עם ארגוני הטרור השונים, מסרו לאל ג'זירה כי מאות גופות של מחבלים נמצאו במתחם הרפואי שיפא וברחובות ובכבישים המקיפים אותו, ממערב לעיר עזה.

דווח כי מבני המתחם של שיפא נשרפו ויצאו מכלל שימוש, צוין כי היקף ההרס במתחם ובמבנים מסביב גדול מאוד.

כוחות צה"ל נסוגו היום עם שחר ממתחם שיפא לאחר מבצע בן שבועיים במהלכו פתחו יחדות רבות במתקפה מאסיבית על המתחם וסביבתו שהתגלה כחממה ענקית לטרוריסטים.

בגל"צ דווח כי הפלסטינים מגלים כעת את מימדי ההרס שנותר בבית החולים לאחר הלחימה שהתנהלה שם בין מחבלי חמאס לכוחות צה״ל בשבועיים האחרונים. בניינים רבים במתחם שיפא נפגעו באופן קשה, וגופות מחבלים רבות נותרו במתחם.

גורם צבאי מסר כי בית החולים שיפא כבר לא יחזור להיות בית חולים, הוא נפגע באופן קשה לאחר שהפך לשדה קרב. חמאס הרס את בית החולים כשהחליט להפוך אותו למפקדה. 

נתונים לסיכום המבצע: יותר מ-6,000 אזרחים פונו מהמתחם. יותר מ-900 חשודים נעצרו לחקירה. יותר מ-500 מחבלים שזוהו כמחבלים באופן ודאי נעצרו לחקירה. יותר מ-200 מחבלים חוסלו.

 

בית החולים שיפא חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד