י"ח אייר התשפ"ד
26.05.2024
ידונו ברפיח

אחרי שבוטלה: המשלחת לוושינגטון תערוך פגישת וידאו עם סאליבן

חברי המשלחת שהייתה אמורה לצאת לוושינגטון כדי לדון בסוגיית רפיח, יקיימו פגישה בווידאו קונפרנס עם היועץ לביטחון לאומי של ארצות הברית, ג'ק סאליבן. ייתכן כי לאחר שבוטל מועד המשלחת המקורית, תצא המשלחת בימים הקרובים לוושינגטון ותקיים שם שיחות נוספות

אחרי שבוטלה: המשלחת לוושינגטון תערוך פגישת וידאו עם סאליבן
בנימין נתניהו וג'ו ביידן צילום: לע"מ

חברי המשלחת שהייתה אמורה לצאת לוושינגטון כדי לדון בסוגיית רפיח, יקיימו היום (שני) פגישה בווידאו קונפרנס עם היועץ לביטחון לאומי של ארצות הברית, ג'ק סאליבן, ובכירים נוספים בממשל האמריקני. כך דווח בכאן חדשות.

בפגישה ישתתפו ראש המל"ל צחי הנגבי והשר לנושאים אסטרטגיים רון דרמר. בנוסף, ייתכן כי לאחר שבוטל מועד המשלחת המקורית, תצא המשלחת בימים הקרובים לוושינגטון ותקיים שם שיחות נוספות.

כזכור, ראש הממשלה נתניהו הודיע על ביטול המשלחת המקורית לוושינגטון ברגע האחרון. זאת, לאחר שארצות הברית לא הטילה וטו על החלטה במועצת הביטחון של האו"ם הקוראת להפסקת אש מיידית ברצועה ולשחרור החטופים, ללא התנייה בין השניים.

לאחר ביטול המשלחת, טען ראש הממשלה נתניהו כי גורמים אמריקנים פנו אליו בבקשב להוציא בכל זאת את המשלחת. גורמים בממשל האמריקני טענו מנגד: "ממש לא. לשכת ראש הממשלה היא שפנתה אלינו".

ארה"ב מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו רפיח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד