כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
הרכב לא בלם

אין רגע משעמם: האיש שתובע את פרארי

תושב קליפורניה ששמו איליה נחב תובע את היצרנית האיטלקית בגלל כשלונה לתקן "ליקוי בטיחות מסוכן" שקיים במכוניות פרארי 458

אין רגע משעמם: האיש שתובע את פרארי
גם לפרארי 458 כמו זו יש מדי פעם תקלות. אפילו מסכנות חיים - לכאורה צילום: פרארי

לעשירים יש צרות של עשירים, כך עולה מתביעה שהוגשה בארצות הברית נגד יצרנית מכוניות הספורט האיטלקית פרארי. לפי הפרסומים בארצות הברית, תושב קליפורניה ששמו איליה נחב תובע את היצרנית האיטלקית בגלל כשלונה לתקן "ליקוי בטיחות מסוכן" שקיים במכוניות פרארי 458.

המכוניות האלה, שקומץ מהן גם קיים בישראל, הן מכוניות שמסוגלות לטוס במהירות של 300 קילומטרים לשעה ומכיוון שכך, כמובן שהן זקוקות לבלמים מצוינים, אבל לכאורה לטענתו של נחב, הפרארי שלו לא בורכה ביכולות האלה.

לטענת נחב, הוא התבקש על ידי פרארי להגיע לריקולים למכונית שלו אבל הריקולים לא פתרו את בעיית הבלימה שלו, וכך לטענתו קרה גם לאלפי בעלי פרארי אחרים שנוהגים במכונית היוקרתית. לטענת נחב שהוגשה בבית משפט בסן דייגו, המכונית שלו היא מודל 2010 והוא רכש אותה בשנת 2020 ומאז הוא חווה כמה פעמים בעיות במערכת הבלימה, עד לדרגה שהמכונית המיוחדת שלו פשוט לא עצרה.

לפי לשון התביעה שמצוטטת בארצות הברית, "באירוע מסוים התובע נהג בירידה במהירות של בערך 84 קמ"ש וכאשר הוא הגיע לפניה הוא לחץ על דוושת הבלמים אבל המכונית לא בלמה".

לפי המסמכים, פרארי הודיעה בשנת 2021 על ריקול, שדרך אגב גם הוכרז בישראל, בעקבות דליפה של נוזל בלמים. לאחר מכן הריקול הורחב, אבל לטענת נחב, הפרארי שלו פשוט לא עוצרת.

 

 

ארצות הברית פרארי קליפורניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד