כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מופת לישראל

אלפים זעקו ב'לדרמן' בחצות ליל הפורים במעמד הניסים הפלאי של רינה של תורה

ליל הפורים האחרון לא יישכח ברבבות בתים בישראל. המוני בתים חדשים יוקמו בסייעתא דשמיא כאשר הסוד הגלוי מאחוריהם הוא נס ליל הפורים שם ב'מעמד הניסים' של רינה של תורה

אלפים זעקו ב'לדרמן' בחצות ליל הפורים במעמד הניסים הפלאי של רינה של תורה
תפילה בלדרמן צילום: רינה של תורה

היו אלו רגעים מרטיטים ומרגשים וזעקה בוקעת רקיעים במעמד הישועה האדיר וסגולת 'רינה של תורה' למען מצפי הזיווג, שהתקיים בבית המדרש 'לדרמן' בראשות גדולי ישראל שליט"א, כשאר  קהל האלפים עומד בתפילה מתוך בכיה הממיסה כל לב, שיחון ד' על כנסת ישראל הנמצאת בצרה, על אחינו שבשביה ובצער, בתחינה לישועה שדמתה יותר לתפילת הנעילה של יום הכיפורים בתחינה ובכייה.

לפני תחילת המעמד, שקדו מאות בני היכלה של 'רינה של תורה' בעמל תורה מופלא מתוך שקידה ויגיעה, לזכות ולהיות שלוחי עמך בית ישראל לבקש ולחלות פני מלך, בכח תורה ועמלה הנלמדת בבית השם בלילות כל ימות השנה, ונלמדת עתה כאן לזכות המוני המחלים והמצפים לישועתם. לקראת שעת חצות החל קהל האלפים לגדוש את סביבת בית הכנסת לדרמן, כאשר רחבת הכניסה לבית המדרש וגם גם עזרות הנשים מלאות עד אפס מקום, כשאלפי ישראל מבקשים לזכות ולהצטרף לתפילת הרבים בסגולת מופת זו שהיא עדות ומופת לישראל.

עם תחילת המעמד עלה המשפיע הנודע הגאון הצדיק רבי אלימלך בידרמן שליט"א, לשאת דברים בבכייה גדולה ומעוררת ובדברים חוצבי להבות אש על סגולת היום ובכוח התורה והתפילה אפשר לבקש גם בעניינים שקשה לבקש עליהם בכל ימות השנה, כשהוא מציין עובדות מופלאות וניסים שזכו להם רבים בכח תפילה זו אשתקד.

את התפילה פתח בתחינה ראש הישיבה מרן הגר"ש שטינמן שליט"א שהחל בקריאת מזמורי התהילים בבכי וברגש רב כסדר הסגולה כשקהל האלפים חוזר אחריו בקול תחינה ובקשה ממעמקים. לקראת הזכרת י"ג מידות של רחמים ופרקי קר"ע שט"ן ניגש כשליח הציבור מרן המשגיח רבי בנימין פינקל שליט"א, כשהוא מעורר על כח האמונה לחלות פני מלך וכח הבכייה לבטל כל הגזרות בתפילה כל אחד בעדו ובעדו אחרים לזכות להיות 'המתפלל בעד חבירו' שהוא נענה תחילה. ברגעים אלו נפרץ הסכר, כאשר ניתן היה לשמוע בבירור קולות בכי רבים מהקהל כשהמקום הומה בתפילה מעומק לב להפך גזר דין לטובה, ולבקוע את הים לאלפי מצפי ישועה הממתינים ומייחלים בכל לב ונפש לזכות להקים בית נאמן בישראל, ולהיפקד בדבר ישועה.

עם סיום המעמד בקול רינה מטהרת של 'תהא השעה הזאת' עבר קהל האלפים להתברך בברכת 'לחיים'  ממרן המשגיח רבי בנימין פינקל שליט"א, ביניהם רבים שהגיעו בקול תודה וברכה על הישועה שפקדה את ביתם בזכות התפילה דאשתקד.

עם תום המעמד החלו ב'רינה של תורה' במיזם מיוחד של משמרות לימוד החל מליל פורים דפרזים ועד צאת פורים דשושן, לימוד ברציפות ללא הפסק לזכות כלל מבקשי הישועה הנוטלים חלק לשורר את רינתה של תורה. לבקשת מרן פוסק הדור הגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א התכנסו בביתו לומדי משמרות התורה למעמד חיתום מיוחד בעת נעילת שער בעת משתה היין, כאשר הוא עומד בתפילה עם המוני הלומדים בקיום נוסף של סגולת 'רינה של תורה' לעת חיתום יום הפורים דמוקפין. מעמד נוסף התקיים במעונו של עמוד התפילה מרן הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א, כשמרן שליט"א מעתיר עם המוני הלומדים בקול תחינה ובקשה להיוושע ולהיפקד ולבשר טוב בקרוב ובמהרה לראות ניסים וישועה בכל הנצרך, בכך תורה ועמליה בטהרה. עבור קהל האלפים הלילה הזה יהיה הרגע שיחלק את החיים ל'לפני' ו'אחרי' – ימים של נס והקמת בית נאמן בישראל. כי בלי כל הסברים – רואים ניסים בחוש וסגולת רינה של תורה פשוט עובדת!

רינה של תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד