כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
כוננות במערב

דאעש קורא לפגוע בנוצרים וביהודים בכל מקום

דובר דאעש קרא לתקוף נוצרים ויהודים בכל מקום ברחבי העולם, ובמיוחד בארצות-הברית, באירופה ובישראל ושיבח את מתקפת הטרור שביצע הארגון במוסקבה ב-22 במרץ

דאעש קורא לפגוע בנוצרים וביהודים בכל מקום
פעילי דאעש צילום: טלגרם ג'יאדיסטי

מוסד ההסברה של דאעש, אלפרקאן, פרסם ב-28 במרץ 2024 הקלטה של דובר הארגון, אבו חד’יפה אלאנצארי, תחת הכותרת “אללה ישלים זאת” שבה שיבח את מתקפת הטרור שביצע הארגון במוסקבה ב-22 במרץ 2024, וקרא למוסלמים ברחבי העולם לבצע פיגועים נגד נוצרים ויהודים במתווה של “זאב בודד”, ובמיוחד בארצות-הברית, באירופה ובישראל, בדגש על ירושלים ופנים ישראל.

המלחמה ברצועת עזה: הדובר פנה למוסלמים בכל מקום באשר הם וציין כי מה שקורה היום למוסלמים ברצועת עזה ארע עשרות מונים גרוע יותר בסוריה ובעיראק, בלוב, בסיני ובתימן וממשיך לקרות בבורמה, הודו, סין ומקומות אחרים. לדבריו, כל הטרגדיות שעוברות על המוסלמים בעולם משותפות לכל המוסלמים והן בגדר פצע אחד של האומה האסלאמית כולה.

הוא ציין כי היתרון לבעיות המוסלמים הוא באמצעות לחימה בכופרים ואחדות תחת דגל האסלאם, מנהיג אחד וההלכה האסלאמית (השריעה). הוא הוסיף כי בהקלטה הקודמת הוא הבהיר כי הפתרון עבור רצועת עזה הוא לחימה ואחדות תחת דגל האסלאם ולא באמצעות סיסמאות ומילים וציין כי המערכה נגד היהודים לא תהיה שלמה ללא לחימה בבעלי בריתם מקרב המשומדים שסטו מדת האסלאם (המשטרים הערביים) והצלבנים (הנוצרים) בכל מקום.

הוא ציין כי “אנו מתפללים לאללה שיאפשר לכם [לפעילי הארגון] להגיע לאדמת פלסטין, כדי להילחם ביהודים פנים מול פנים במסגרת מלחמת דת, שלא תמשך זמן רב ולא תהיה מפוזרת [תתבצע על-ידי כוח מאוחד]”. הוא ציין כי הוא חוזר על קריאתו ל”זאבים בודדים” לתקוף יהודים ונוצרים בכל מקום, במיוחד בארצות-הברית, באירופה, בישראל, בירושלים ובפנים ישראל (בגבולות 1948), כך על פי הדיווח במרכז המידע למודיעין ולטרור על שם אלוף מאיר עמית.

ציון עשור להקמת הח’ליפות של דאעש בסוריה ובעיראק והשלכותיה: הדובר ציין כי הח’ליפות האסלאמית של דאעש, שהוכרזה לפני עשור בחודש רמדאן (יוני 2014), היתה רגע ראוי לציון בישום דתו של אללה ובמלחמה בכופרים. הח’ליפות הובילה לעוינות ולמלחמת חורמה עולמית נגדה, ובה התאגדו נגדה האירופאים, הפרסים, הרוסים והיהודים. האירוע שינה את הסדר העולמי המובל על-ידי משטרים כופרים והקואליציה הבינלאומית לא השיגה את מבוקשה, שכן במשך הלחימה הקואליציה הבינלאומית נחלשה מאד והגיע למצב שהיא סובלת מ”מלחמה פנים צלבנית” (הכוונה למלחמה באוקראינה והמתחים בין ארצות-הברית לרוסיה), כשהיא מותשת ומובסת, בעוד השפעת דאעש מתפשטת בעולם.

דברי עידוד ושבח לפעילי הארגון ברחבי העולם: הדובר שיבח את פעילי הארגון ותומכיו בכל רחבי העולם. הוא ציין כי המצווה הגדולה ביותר בחודש רמצ’אן היא הג’האד. הוא קרא לפעילים לנקוט באורך רוח ולהקפיד על אמונתם באללה, להיות מאוחדים ולציית למפקדיהם. הוא קרא לפעילי דאעש באפריקה במחוזות מוזמביק, מרכז אפריקה, מערב אפריקה ואלסאחל להמשיך ולפגוע בנוצרים ולהפיץ את ההטפה האסלאמית בקרב האוכלוסיות המקומיות. בנוסף, הוא שיבח את פעילי הארגון באפגניסטאן על פגיעתם באמריקאים, ברוסים, בשיעים (ההזארה באפגניסטאן ובשיעים באיראן), בסיקים ובהינדים וברך את מבצעי הפיגוע בכרמאן באיראן (ב-3 בינואר 2024) ומבצעי הפיגוע ברוסיה (22 במרץ 2024).

כמו-כן, הוא ברך את פעילי הארגון בפיליפינים על כך שהפכו את דרום הפיליפינים למרכז תקיפות נגד הממשלה המרכזית. בהמשך הוא שיבח את פעילי הארגון בסומליה, סוריה ועיראק.

קריאה לצעירים מוסלמים ברחבי העולם להגר ולהצטרף לזירות הג’האד השונות: על הצעירים המוסלמים להגר לזירות הג’האד השונות, כדי לסייע לאחיהם המוסלמים ולכונן ריבונות אסלאמית. הוא ציין כי מדובר בחובה דתית בתקופה זו וצו השעה, “כדי שיהיה לכם חלק בסיוע לדת שלכם והשבת כבוד אומתכם, שכן אין תהילה ולא ריבונות למוסלמים ללא הג’האד”.

העברת מסרים ממנהיג הארגון: לסיום, העביר דובר הארגון מסרים בשמו של מנהיג הארגון, אבו חפץ אלהאשמי אלקרשי ובהם דברי תמיכה באסירי הארגון וקריאה לפעילי הארגון ותומכיו לשחרר את האסירים בלחימה במחנה אלהול, שבשליטת הכורדים בצפון-מזרח סוריה. בנוסף, העברת מסר לנוצרים ליהודים ו”לכופרים באשר הם”, ובמיוחד לארצות-הברית, כי הם לא השיגו דבר במלחמתם בארגון, אלא הותשו ונחלשו ממנה, וכי המלחמה הבאה תהיה מלחמת פנים מול פנים בין המוסלמים לכופרים עד לניצחון האסלאם, כפי שהובטח למוסלמים על-ידי אללה.

מלחמת חרבות ברזל דאעש איסלאם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד