כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
אומץ בבירת הטרור

דגל ישראל בלב טהראן: "העם האיראני מוכן להפיל את המשטר"

דווקא כאשר העימות בין ישראל לאיראן מתעצם בכל החזיתות - עולים לאחרונה שוב ושוב קולות באיראן שמביעים תמיכה בישראל וקוראים להפלת המשטר האיראני

דגל ישראל בלב טהראן: "העם האיראני מוכן להפיל את המשטר"
דגל ישראל בטהראן צילום: צילום מסך

אירוע נדיר התרחש שלשום בלילה כאשר בלב טהראן נתלה דגל ישראל. הדגל נתלה בגשר הכביש המהיר בכיכר אזאדי בעיר שבו שוכן מגדל אזאדי, הסמל של טהראן. זאת כחלק מהבעת תמיכה בפעיל האופוזיציה האיראני ואהיד בהשתי המתגורר בבריטניה ואף ביקר בישראל כולל בכנסת, שנשא דברים בסוף השבוע בכנס מיוחד של פורום המזרח התיכון בקונגרס האמריקאי.

בהשתי קרא בכנס לארה"ב לפעול להפלת המשטר האיראני ואמר כי "90% מהעם האיראני נגד המשטר. ברגע שהאמריקאים ובני בריתם יפגעו במשטר האיראני, העם באיראן יקום ויסיים את העבודה". דגל ישראל נתלה בסמוך לביקור של אחד מראשי חמאס איסמעיל הניה שהגיע לטהראן כדי לקדם שיתוף פעולה עם הממשל האיראני מול מדינת ישראל.

בעקבות תליית דגל ישראל כתב בהשתי כי "למרות כל התעמולה של משטר הרפובליקה האסלאמית, תושבי איראן ממשיכים לסכן את חייהם ולהראות את תמיכתם בישראל".

לדבריו, זהו "סימן נוסף לכך שהעם האיראני מוכן להפיל את המשטר, ומשדר את המסר לישראל ולמערב: תן לנו את התמיכה שאנחנו צריכים כדי לסיים את המשטר הזה".

איראן ואהיד בהשתי דגל ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד