י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

זעזוע: פשקווילים נגד הגאב"ד - נתן שיחה לכפר חב"ד

שבועון 'כפר חב"ד' ערכו שיחה עם הגרי"ט וייס בו סיפר על קשריו ההדוקים עם הרבי זצ"ל ועם חסידי חב"ד לאורך השנים בתגובה: פשקווילים הופצו ברחבי ירושלים

שער כפר חב"ד עם הפשקוויל שנזרק בירושלים
שער כפר חב"ד עם הפשקוויל שנזרק בירושלים

שיחה נדירה שהעניק גאב"ד 'העדה החרדית' הגרי"ט וייס לשבועון 'כפר חב"ד', ובו סיפר על רוח הקודש של הרבי מחב"ד, ועל הקשרים המופלאים והידידות עם חסידי חב"ד, עורר סערה גדולה בקרב חוגי העדה החרדית, ובין השאר נזרקו פשקווילים בערב שבת ברחובות העיר כמחאה על הראיון.

בי"ד שבט האחרון, התארח סופר 'כפר חב"ד' במעונו של גאב"ד העדה החרדית הגאון רבי יצחק טוביה ווייס, הגאב"ד המתנזר מכל קשר עם התקשורת, קיבל את סופר 'כפר חב"ד' לשיחה מיוחדת על הרבי מחב"ד, והקשר המיוחד שהיה לגאב"ד עם הרבי במשך השנים.

במהלך השיחה מספר הגאב"ד על קשריו עם הרבי ופרשת ידידותו עם חסידי חב"ד לכל אורך השנים, עוד מימי שבתו באנגליה ואנטוורפן, ידידות שהתחזקה והעמיקה עם בואו לירושלים לכהן פאר כגאב"ד העדה החרדית.

גורמים שהראיון לא נוח להם - הפיצו בשבת האחרונה פשקווילים מכוערים ברחובות ירושלים המבזים את הגאב"ד, תחת הכותרת "עוזבי תורה יהללו רשע" בהם הם מתארים כיצד הרבי מחב"ד נפגש עם מנהיגים ציונים ומדובר ב"חסידות שירדה מדרך התורה והקדושה".

בהמשך הפשקוויל נכתב: "בימי חולשתו של הגאב"ד העיזו מקורביו לסדר ראיון חנופה ותהילה על האדמו"ר מקורנהייטס, המעט לשומרי הסף בבית כ"ק מרן הגאב"ד שליט"א אשר אינם חסים על כבודו ומנצלים את ימי חולשתו כדי להסיתו ולהעליטו בשקרים וכזבים נגד המבצר הגדול עדתינו החרדית שיסדוה רבותינו מצוקי ארץ".

סופר כפר חב"ד, שניאור זלמן ובר, שערך את השיחה עם הגאב"ד, אומר ל'בחדרי חרדים' בתגובה: ״יש לגאב"ד קשר כל השנים עם חב״ד. גורמים משמיצים אותו ופוגעים בכבודו. קיבלנו מאות תגובות על הראיון מכל העולם. אנחנו לא חוששים מטרור״.




העדה החרדית גאב''ד חב שניאור ובר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד