כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"הכול מכוון כנגד ביבי"

אביו של החטוף: "אני קורא למשפחות לחדול"

צביקה מור, אביו של איתן שנחטף לעזה וחבר בפורום תקווה על ההפגנות למען החטופים: "אם הקריאה של המחאה הייתה להחליף את כל הראשים של הממשלה והצבא הייתי מבין שהיא אמיתית"

אביו של החטוף: "אני קורא למשפחות לחדול"
הפגנת המחאה נגד הממשלה צילום: איתי רון, פלאש 90

צביקה מור, אביו של איתן החטוף לעזה וחבר בפורום תקווה שוחח ב-104.5fm על ההפגנות למען שחרור החטופים. בפתח דבר הצהיר כי, "אני רוצה לומר שאני אדבר על פעולות ולא על אנשים בשום אופן. אני רואה את הפעולה הזאת כמאוד שלילית, זה לצבוע את הנושא הכי קונסנצואלי בצבעים פוליטיים".

עוד אמר מור: "אני קורא למשפחות לחדול, לבחירות הולכים כל ארבע שנים, יש לכם שלוש שנים לשכנע אנשים להצביע למפלגה אחרת".

צביקה מור עוד טען: "אם הקריאה של המחאה הייתה להחליף את כל הראשים של הממשלה והצבא הייתי מבין שהיא אמיתית. אבל, כיוון שזה הכל מכוון כנגד ביבי, כשבעומק הרצון הוא לא להיות מדינה יהודית אלא להיות מדינת כל אזרחיה".

הוסיף, "העובדה שהאויב משדר בלייב את ההפגנות והמלחמות של היהודים, בעיניי, זה כיוון לא טוב".

אלפים השתתפו אמש בהפגנת ענק מול הכנסת, בקריאה להשבת החטופים והפלת הממשלה. חלק מהמפגינים חסמו את כביש בגין והבעירו מדורות.

המשטרה מסרה כי במהלך השעות האחרונות פעלה לאבטחת המוחים הרבים בסמוך לכנסת. במקום הופעלו מספר פריטים פירוטכניים בהם אבוקות עשן, זאת בלב המפגינים ובאופן המסכן אותם. חשודה אחת נעצרה בשל כך והועברה לחקירה. 

עם סיום המחאה באזור הכנסת, החלה תהלוכה בלתי חוקית של מאות מפרי סדר שניסו לחסום את כביש בגין, תוך התפרעות ועימות עם השוטרים, סיכון חיים בניסיון להתפרץ לכביש המהיר ואף אחד מהם טיפס על גשר וסיכן את חייו באופן ממשי. השוטרים פעלו לבלום אותם וחלקם חוסמים כעת את כביש בגין באזור מחלף קרית משה והמקטע נסגר לתנועת כלי רכב.

משפחות החטופים עזה איתן מור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד