כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הפיגוע בגן יבנה

"המחבל נפל עליי, דחפתי אותו, והשוטר נטרל"

אדוארדו שלפן, פקח עירוני בעיר שסייע בנטרול המחבל בפיגוע בגן יבנה: "ראינו בחור צעיר כשכולו דם, בהתחלה לא זיהינו את הסכין"

"המחבל נפל עליי, דחפתי אותו, והשוטר נטרל"
זירת פיגוע הדקירה בגן יבנה צילום: Liron Moldovan/Flash90

שלושה בני אדם נפצעו אתמול (ראשון) בפיגוע הדקירה סמוך לקניון בגן יבנה. המחבל, בן 19, נוטרל וחוסל. אדוארדו שלפן, פקח עירוני בעיר שסייע בנטרול המחבל בפיגוע, שוחח עם אודי סגל וענת דוידוב ותיאר את המתרחש בשטח.

"קיבלנו אירוע ב־100 על פח"ע, והגענו למקום תוך דקה וחצי", שחזר. "ראינו בחור צעיר שבא כולו דם, השוטר ניגש אליו, שאל אותו שאלות, אבל הבחור לא כל כך ענה כי הוא היה פצוע. עליתי במדרגות לתוך הקניון, ואז מאיזשהו מקום המחבל יצא, ובהתחלה לא זיהינו את הסכין. איך שראינו את הסכין פשוט מאוד, הוא היה יותר מדי קרוב אליי, והייתי צריך להחליט אם הוא דוקר אותי".

שלפן המשיך ותיאר את שאירע: "הייתי בין המחבל והשוטר, רצתי הצידה בשביל לתת לשוטר את טווח הירי, כי הייתי יותר מדי קרוב. המחבל רץ אחריי, השוטר ירה בו כמה כדורים, אבל הוא המשיך לכיווני. עצרתי את עצמי, נפלתי, המחבל נפל עליי, דחפתי אותו עם הרגליים והשוטר סיים את הנטרול".

"העיר כרגע מתעוררת, אבל אני אומר לכם, שיתוף הפעולה בין הפקחים של המועצה המקומית והמשטרה זה 24/7, זה מנע אסון יותר גדול", טען לסיום.

 
פיגוע דקירה גן יבנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד