כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"הובילו לתאונה"

הטרמפיסטים נדהמו: הנהג, נער בן 15 עם רכב גנוב

תושב שכונת רמות בירושלים בן 15 ללא רישיון נהיגה, גנב רכב, העלה שני טרמפיסטים שפגש אקראית בדרך, נסע בפראות וביצע עבירות תעבורה חמורות שהובילו לתאונה | החשוד נעצר על ידי השוטרים שסיכלו את גניבת הרכב

הטרמפיסטים נדהמו: הנהג, נער בן 15 עם רכב גנוב
למצולמים אין קשר לכתבה צילום: קובי הר צבי

אמש, (ראשון) התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על רכב שנגנב מתייר שביקר בירושלים. תגובה מהירה של שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים יחד עם שוטרי את"ן מחוז ש"י, הובילה את השוטרים לזיהוי, איתור ומעצר הרכב הגנוב.

בעת שנהג הרכב הבחין בשוטרים שקראו לו לעצור, הוא החל להמלט מפניהם בנהיגה פרועה, האיץ את מהירות נסיעתו וביצע עבירות תעבורה חמורות וסיכן את משתמשי הדרך. בשלב מסויים, נהג הרכב נסע בנתיב הנגדי לנסיעתו והתנגש ברכב שנסע מולו.

דוברות המשטרה הרכב הגנובצילום: דוברות המשטרה

לאחר שלא נענה לקריאות השוטרים לעצור, חסמו השוטרים עם דוקרנים את דרכו של הרכב. הנהג החשוד עלה על הדוקרנים, והמשיך לנסות ולהמלט, עד שפגע במעקה בטיחות ונעצר על ידי השוטרים.

בדיקת החשוד העלתה כי מדובר בחשוד תושב שכונה בירושלים בן 15 בלבד, ללא רישיון נהיגה.  

מה שהדהים את חוקרי המשטרה הוא סיפורם של שני הנוסעים שהיו עמו. בחקירה ראשונית התברר כי אותו גנב רכב העלה לרכב הגנוב את שני הטרמפיסטים שלא הבינו לאיזו סיטואציה נקלעו בעל כורחם.

גניבת הרכב סוכלה על ידי השוטרים, והחשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת שלם של מחוז ירושלים. 

מהמשטרה נמסר: "מכלול המעשים והחשדות המיוחסים לחשוד, בן 15 בלבד, מעיד על מסוכנות גבוהה שנשקפת ממנו. החל מגניבת רכב ונהיגה בו ללא רישיון, המשך שניסיון הימלטות מהשוטרים שכלל נהיגה פרועה בניגוד לחוקי התעבורה והתנגשות ברכב אחר, וכלה באנשים מזדמנים שאותם הכניס לסיטואציה מסוכנת ופרועה זו. משטרת ישראל תמשיך לפעול לשמירת ביטחונו ורכושו של הציבור, ולמעצרם של עברייני הרכוש שבנוסף לגניבות, מסכנים את חיי סביבתם ויתר משתמשי הדרך".

עבריין רכב גניבה טרמפ שוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד