כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
חודש וחצי אחרי

הלוחם שנפצע בפיגוע משתף במצבו: "מסע של כאב, תסכול, עצב ועצבים"

"המסע שלי התחיל לפני חודש ושבוע, עם מחבל שירה לי מטווח אפס בירך ולמעשה ריסק אותה לגמרי - מסע של כאב, תסכול, עצב ועצבים, אהבה ומשמעת עצמית".

הלוחם שנפצע בפיגוע משתף במצבו: "מסע של כאב, תסכול, עצב ועצבים"
חנניה בן שמעון צילום: מתוך פייסבוק

חנניה בן שמעון, לוחם צה"ל בן 23 שחיסל את את אחד משלושת המחבלים שהיו מעורבים בפיגוע ליד מעלה אדומים ב-22 בפברואר 2024 ונפצע מירי המחבלים מפרסם פוסט על מצבו כשהוא עדיין מתאושש בבית החולים.

"חודש וחצי, מאז הפיגוע. האבק שקע, כאב ישן דוהה כאב חדש מתגלה, השיקום כבר בשבוע השלישי שלו, בשיא מלחמת ההתשה נגד הגוף של עצמי. מאז הפיגוע כשאנשים מזהים אותי הם ישר אומרים ״גיבור! הצלת עשרות אנשים!״, ואני מחייך להם חיוך שבור, יודע שהם צודקים אבל שונא כל פעם ופעם שמזהים".

עוד כותב בן שמעון, "לומר שלא רציתי להיות גיבור זה שקר, כולנו רוצים להיות גיבורים, כולנו ישראלים, חושבים על הרגע שבו יגיע מחבל וננטרל אותו עם כיסא לפרצוף עם משפט מחץ אייקוני לתקשורת בסוף".

מתוך פייסבוקחנניה עם הזמר שולי רנדצילום: מתוך פייסבוק

אולם לדבריו, "אבל אחרי שהייתי הגיבור הזה, ״המילואימניק שחזר מחאן יונס ומנע פיגוע גדול״, אחרי שהייתי הבחור השבור הזה שבוכה באמבולנס (ובשולחן בדיקות הראשון, ובאמבולנס השני, ובשולחן הבדיקות השני, ואחרי הניתוח, ולא מעט ימים מאז) אחרי שהייתי שבועות ארוכים בחור סיעודי לגמרי ואחרי שלקח לי חודש להוציא מהראש את זכרונות הפיגוע וצלילי צרורות המחבלים -
כל מה שאני רוצה להיות, זה אדם בריא, רגוע וחופשי", ייחל לעצמו הלוחם.

עם זאת הוא הוסיף, "אני שמח על כך שאני חי, אני מודה לאלוהים שזכיתי בחיים ובהורים כל כך אוהבים ומכילים, שיודעים לסבול באומץ גם את הקושי של בן פצוע ונוכחות בפיגוע, וגם את הבן הפצוע והמעצבן לעיתים קרובות. המסע שלי התחיל לפני חודש ושבוע, עם מחבל שירה לי מטווח אפס בירך ולמעשה ריסק אותה לגמרי - מסע של כאב, תסכול, עצב ועצבים, אהבה ומשמעת עצמית".

"אני יודע איך התחלתי אותו, ואני יודע איך אני אסיים אותו - בריא לגמרי, חזק כשור, מטייל ובחופש כמו שמגיע לי סוף סוף.
טיול אחרי צבא, טיול אחרי מלחמה וטיול אחרי פיגוע-משולב", סיכם חנניה.

תגובות רבות מעודדות ומחמיאות נכתבו לפוסט, איחולי החלמה מהירה וקלילה.

חנניה בן שמעון אשפוז בית חולים חייל פצוע פיגוע ירי מעלה אדומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד