כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
מרגש ונוגע ללב

צלם העיתונות פונה לציבור: "אני צריך תרומת כליה"

"הייתי בחווית סף מוות אחת לפני מספר חודשים, לא בא לי שוב. תודה". צלם העיתונות שאול גרינפלד ריגש את הרשת החברתית X בפנייה חריגה

צלם העיתונות פונה לציבור: "אני צריך תרומת כליה"
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: pixabay

צלם העיתונות שאול גרינפלד פנה ברשת X לציבור בבקשה לתרום לו כליה, לאחר ששתי כליותיו נפגעו קשות בעקבות חיידק שבו נדבק וכמעט איבד את חייו. 

"בקצרה: אני צריך תרומת כליה וצריך את העזרה שלכם", כתב ברשת X. "בפירוט: כפי שצייצתי פה, הכליות שלי נפגעו בצורה קשה בעקבות החיידק, יחד עם שאר מערכות הגוף. בניגוד לאלה שחזרו לעבוד, הכליות שלי החליטו שלא".

"בגדול אומרים שיש סיכוי שהם יחזרו, אבל בינתיים בוא נרוץ על הכיוון של השתלה כי זה לוקח זמן", כתב גרינפלד.

"אז אם בא לכם לתרום כליה ככה באמצע החיים, דברו איתי, יתאמו לכם תור במרפאת ההשתלות באיכילוב שם תעשו בדיקות ותראו אם אתם מתאימים. מוזמנים לדאם לי חופשי. אף פעם לא ביקשתי שירטווטו אותי, הפעם אחרוג ואבקש. הייתי בחווית סף מוות אחת לפני מספר חודשים, לא בא לי שוב. תודה".

הפוסט זכה למאות שיתופים כדי להגיע לכמה שיותר תורמים פוטנציאליים, לצד תגובות רבות מחממות את הלב ואיחולי החלמה מהירה ובריאות איתנה, לצד רעיונות כיצד להגיע אל הכליה המיוחלת.  

לפני ארבעה חודשים פורסם ב'מאקו', כי שאול גרינפלד אושפז בבית החולים איכילוב לאחר שסבל מחום גבוה והתייבשות. וכי בהמשך עדכנה משפחתו שמצבו הידרדר והוא מורדם ומונשם בבית החולים. מאז שהתעורר הוא מעדכן את עוקביו בהתקדמות ההחלמה וכאמור בשעות האחרונות פנה בבקשת תרומת כליה כדי שיוכל לשוב לאיתנו.

תרומת כליה השתלת כליה שאול גרינפלד צלם עיתונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד