כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בזמן הערעור

טראמפ הפקיד ערבות של 175 מיליון דולר

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הפקיד ערבות של 175 מיליון דולר בזמן שהוא מערער על פסק הדין נגדו בתיק הונאה אזרחי

טראמפ הפקיד ערבות של 175 מיליון דולר
מגדלי טראמפ: אילוסטרציה צילום: Pixabay

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ הפקיד ערבות של 175 מיליון דולר, לאחר שהגיש ערעור על פסק הדין נגדו בתיק ההונאה האזרחית בניו יורק שהוגשה על ידי התובעת הכללית של המדינה לטיטיה ג'יימס.

הערבות של טראמפ משהה כל פעולה שג'יימס יכולה לנקוט נגד נכסיו של טראמפ בתגובה לפסק הדין לפחות עד ספטמבר, אז בית המשפט לערעורים במדינה קבע דיון בערעור שלו על פסק הדין של 464 מיליון דולר שנפסק נגדו.

הערבות חתומה על ידי Knight Specialty Insurance, חברת ביטוח שבסיסה בקליפורניה, אך מסמך בית המשפט אינו מפרט את אופן הערבות שבו השתמש טראמפ להבטחת הערבות.

בחודש שעבר אמר טראמפ במסיבת עיתונאים שהוא ישתמש במזומן בערעור, אך טען שהוא גם רוצה להשתמש במזומן כדי לממן את מסע הבחירות שלו.

עם זאת, כשנשאל אם הוא מתכנן להשתמש בכספים אישיים בקמפיין הנשיאותי שלו, אמר טראמפ, "קודם כל, זה לא עניינכם", והוסיף, "אולי אעשה את זה. יש לי את האופציה".

כזכור בינואר האחרון, השופט ארתור אנגורון קנס את טראמפ ושותפיו, כולל את בניו והחברה שלו, ב-464 מיליון דולר, לאחר שקבע שהם ניפחו במרמה את שווי הנכסים של הנשיא לשעבר כדי להשיג תנאים טובים יותר בהלוואות. טראמפ ערער והפקיד ערבות, כדי שהתובעת ג'יימס לא תוכל לנקוט בצעדים נגד נכסיו של טראמפ.

טראמפ גם הפקיד ערבות של 91.6 מיליון דולר בחודש שעבר בתיק לשון הרע איתו הוא מתמודד בזמן שהוא מערער על פסק הדין נגדו.

 

 

דונלד טראמפ ארצות הברית ערעור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד