כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
קראו לתמיכת ארה"ב

ה'וול סטריט ג'ורנל' על המחוסלים: אנשים עם נהרות של דם על הידיים

עורכי העיתון במסר לממשל ביידן: "טהראן צריכה לשמוע מסר ברור מהבית הלבן. תמיכה איתנה שתגרום לאייתוללות לחשוב פעמיים לפני שהם יתנו פקודה שהם יתחרטו עליה"

ה'וול סטריט ג'ורנל' על המחוסלים: אנשים עם נהרות של דם על הידיים
מטוסי קרב צילום: דוברות משרד הביטחון

איראן שילמה אתמול את המחיר האמיתי הראשון עבור מלחמת הפרוקסי שלה במזרח התיכון לאחר שישראל חיסלה בכירים איראנים שזרעו כאוס באזור.

במתקפה ביום שני חוסלו הגנרל מוחמד רזא זאהדי, מפקד כוח קודס הבכיר של איראן בלבנון ובסוריה, כמו גם סגנו וראש המטה הכללי שלו. ישראל לא לקחה אחריות על התקיפה.

זאהדי היה אחראי על העברת הנשק של איראן לחיזבאללה והיה בקשר יומיומי עם מנהיגו, חסן נסראללה. מלבד הבכיר מוחמד רזא זאהדי. חוסלו בתקיפה בסוריה גם סגנו חאג'י רחימי ועוד חמישה קצינים: חוסיין אמאן אללהי, מהדי ג'לאלאתי, מחסן סדקאת, עלי ארא באבאי ועלי סאלחי רוזבהאני.

ה'וול סטריט ג'ורנל' דיווח כי התקיפה בוצעה בדייקנות בבניין ליד שגרירות איראן ששימש כמפקדה צבאית של משמרות המהפכה. משמרות המהפכה וכוח קודס הם ארגוני טרור. אלה אנשים עם נהרות של דם על הידיים.

עורכי העיתון פנו במסר לממשל ביידן כי "טהראן צריכה לשמוע מסר ברור מהבית הלבן. לא ביקורת שתערער את ממשלת ישראל, אלא תמיכה איתנה שתגרום לאייתוללות לחשוב פעמיים לפני שהם יתנו פקודה שהם יתחרטו עליה".

 

 

איראן סוריה ארצות הברית וול סטריט ג'ורנל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד