כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
העברת הכסף לחמאס

בכיר בבנק לאומי: "כמות הדגלים האדומים סביב עמותת 'סיוע 48' מזעזעת"

הגורם האחראי על פיקוח שהבנק פועל לפי חוק תקף את עמותת "סיוע 48" שהעבירה כסף לחמאס דרך טורקיה: "אני לא ראיתי עמותה כזו, ואנחנו חוקרים המון"

בכיר בבנק לאומי: "כמות הדגלים האדומים סביב עמותת 'סיוע 48' מזעזעת"
כספי טרור צילום: דוברות המשטרה

קצין הציות בבנק לאומי במתקפה נגד עמותת "סיוע 48" של רע"ם: "כמות הדגלים האדומים שיש סביב עמותת 'סיוע 48' היא מדהימה, היא מזעזעת, אני לא ראיתי עמותה כזו, ואנחנו חוקרים המון", כך דווח ב"כאן רשת ב". 

בחודש שעבר חסם בנק לאומי את חשבונות עמותת "סיוע 48", שמהווה לפי דיווחים נתיב להעברת כספים לארגוני טרור. 

עמותת "סיוע 48", היא הזרוע החברתית של התנועה האסלאמית, שמפלגת רע"ם היא הזרוע הפוליטית שלה. בעבר דווח ב"כאן 11" כי העמותה העבירה סכומים גדולים לחמאס בטורקיה. בשנת 2021 העבירה "סיוע 48" קרוב ל-400 אלף שקלים לעמותת "ח'יר אומה" של חמאס.

בחודש שעבר שיגר יו״ר הציונות הדתית שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ פנייה ליועמ״ש עו״ד גלי בהרב מיארה בדרישה לפתיחת חקירה על העברת כספים לארגוני המשויכים לחמאס.

במכתבו כתב סמוטריץ כי "עמותת "סיוע 48" השייכת לתנועה האסלאמית, לה שייכת גם מפלגת רע"ם, העבירה לפחות מאות אלפי שקלים לעמותת "חיר אומה" בטורקיה - ששב"כ קבע כי היא שייכת לארגון הטרור חמאס.

"הידיעות על צינור הכספים העוברים לחמאס והקשר של עמותת סיוע 48 ומפלגת רע״מ, מפלגה בכנסת ישראל זו מציאות שלא ניתן לקבל", כתב.

מלחמת חרבות ברזל כספי טרור מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד